Oj oj sicken lång tid...

Det tar mellan gångerna att skriva här, måste skärpa mig! Lika du oxå Nettan!! :)

För 2 veckor sen så var ja till sjukhuset för op, det var dags att ta ut skruvarna ur foten!! In o fick sova så skönt för att sen vakna upp, lite ont där dom karvat vilket inte e konstigt. När de sen va dags att åka hem så sätter ja ner fötterna o vågar nästan inte ta ett steg med foten, men se på fan!! Inte en gång som jag haltat efter den dagen!! Woho!!!! Det har nu gått nästan 9 månader sen jag gjorde illa mig den regninga dagen i skogen.

Och nu kan ja gå normalt o inte ha ont! Äntligen!! Får la lite ont när ja går för mycket, nu använder ja ju foten som den ska o allt ska väl ställas om :) Så till 1 juni börjar jag kobba heltid ígen, så skönt! Kan allt gå tillbaka till det normala, o ja kan va ute i skogen o gå längre prommisar med pojkarna!!

Apropå prommisar o pojkarna så var jag förbi Nettan o hämta upp henne o Izor i torsdags, vi for iväg ut till skogen, vi lyckades stanna på 4 ställen som vi tog oss en sväng på! Idag har jag träningsvärk....härligt!! Här kommer lite bilder därifrån!







Och våran gamla "hästhage" börjar nu ta form, hade en grävare hemma här för ett par veckor sen, grävde bort lite, eller ganska mycket syrenbuskar. o sen plana o jämna till hagen som nu ska bli gräsmatta! Blev jättebra, håller fortfarande på o krattar o fixar till o slänger ut gräsfrön. Nu jäklar! Blir en perfekt yta för vovvarna att springa o busa på oxå. Det kommer bli så bra!



I påskas så var vi bjudna hem till mamma o pappa på grillmat! Mums! Härligt väder va de o underbart god mat. Jordgubbar o grädde till efterrätt, o sen lite cheesecake som jag hade gjort o tog med mig. Mums!



Har oxå hunnit med att ta några skogsprommisar uppe vid långblå, där vi hitta ett roligt träd att hoppa över, Seven först över - enkelt, därefter Ilo som flyger över o tyckte de va simpelt - sen kom nästa pojke som hade lite mer problem över... hihi! Gäller o ha tungan rätt i mun!!



Mina kaninbebisar har ju fått flytta hem oxå!! Såå underbart söta och dom väntar på att få flytta ut, måste se till att göra klart kaningården som dom ska få bo i!!



Nä nu får det ta och räcka!! Nu ska jag mumsa lite choklad som ligger här o bara väntar på att få ätas upp!!

See Ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0