Älskade pojkar!

Det är Seven & Ilo det!! Tyvärr har de ju vart så kallt så nu när ja har kunnat varit ute o gått (i 20 min iaf) så har inte pojkarna kunnat gjort de, fryslortarna. I veckan har det blitt några vändor runt byn då det vart sol o blivit plusgrader, härligt! Ilo stanna en dag o prata lite med grannarnas hästar :)



Ute på gården har vi passat på o vara när det vart ganska skönt ute, o stora snöhögar har vi nu då grannen va så snaäll o kom o körde bort lite snö o så.





Här för ett tag sen när jag satt uppe vid datorn så hörde jag Seven gnälla o gny på nedervåningen, gick ner för att kika o möttes av denna syn..



Han hade legat inbäddad i sin filt, hoppade mer o stack in huvudet i hålet som är, han fastna! Gnällde efter matte osså kommer ja ner o säger åt han o vänta o tar fram mobilen för att knäppa kort, snäll matte!!

Har hunnit baka en hel del oxå, dels dom här solbacka rutorna som var supergoda!!! Sen har vi glufskaka :)



Och igår så gjorde jag en tårta, hade en beställning så den gjorde jag igår. Hade lite svårt att låta bli att ta en tugga då ja vart riktigt sugen på tårta!! Jag som inte e så förtjust i tårta egentligen.



Nä nu blir de filmtajm med glass! Vanilj, choklad & apelsinglass!!

See Ya!!


Kommentarer
Postat av: Fanny, fannyskakburk

Lottar ut en bloggsvarsinbjudan, kom in och ANMÄL DIG! http://fannyskakburk.blogg.se/2011/february/besok-min-gullunges-blogg.html#comment



Kram Fanny, fannyskakburk

2011-02-02 @ 11:34:37
URL: http://fannyskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0