Utställning i kungsgårn!

Jajjemänsan!! I söndags var vi på inoff utställning i kungsgårn, i deras kalla ridhus! Vi fick gå ut för att värma oss!! Seven fick stanna hemma då vi tyckte de va nog att hålla en hund varm, Ilo hade dubbla täcken, fick sitta i knä på Anders mesta utav tiden, o med en fleecefilt runt sig, hihi :)

Han skötte sig jättebra! Vi va där tidigt, strax före 9 o det dröje nog runt 3 timmar innan de var vår tur. Men Ilo va så avkopplad o brydde sig inte i dom andra hundarna eller folket, så duktig pojke! Han va till och med så avslappnad att när han låg i mitt knä o ja slöpptener honom då det var dags för ringen, så va han väl trött o bara pös ihop o "ramla" omkull o där låg han, haha Sötnos! Så vi fick oss ett gott skratt åt grabben.

Såklart så var det Nettan som ställde han åt mig, va skulle ja göra utan dig Nettan, du är bäst!! O Ilo följde Nettan o sprang så fint så fint! :)

Han fick hp, vart BIR & BIG2 :) Duktiga duktiga pojken, var så stolt över honom!

Nettan va in med Izor ganska tidigt på dan, så jag är rätt säker på att Izor visa Ilo hur han skulle springa i ringen, Izor är ju bara bäst o det gick ju bra för honom på utställningen oxå, hade inte trott nå annat om honom :)

Så tack Nettan & Izor för att ni hjälper mig o Ilo o lär oss om utställning! :) Jag som inte kan nånting, gaah! :)



Nu har lillen krypit upp i knät på mig här, han är en riktig knähund. Men ja hör att det pågår satyg nere i köket, hör att Seven står på köksbänken o donar, måste springa ner!! :)



Nu är det bara drygt en vecka kvar tills jag ska ta av gipset!! Det ska bli skönt!! Var in förrförra veckan o tog stygnen o böt gips, aj aj aj säger jag bara. Och alla sa att det killas bara när man tar stygn!! Iiiihh, jag tål verkligen inte smärta, för fy tusan det gjorde ju ont!! Haha! Allt såg/kändes bra så det var skönt. Men var in förra veckan igen o lära byta gips då jag fått skav på hälen.
Men snart så slipper ja detta gips! Nu har jag skuttat på kryckor i 7 veckor! Men konsigt nog så känns de som de gått ganska snabbt, vilket e bra. Men ändock så har jag 7 veckor kvar som dom räknar att de tar innan ja blir återställd.

Nä nu måste ja ner o mumsa chokladgeggsmuffins!!!

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tjohoo..Äntligen! ;)



Han va för rolig Ilo när han "ramla" i backen =)

2010-10-21 @ 08:36:34
URL: http://ivrigaizor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0