Vintern kommer och går!

Ja först kommer det snö, sen regnar det, o nu har det kommit mer snö... undra om de har kommit för att stanna nu?? Troligtvis inte skulle ja tro, fast hoppas kan man ju!!

Går utan kryckor hemma nu, stappligt, lite ömmande men det går! Halta Jenny stapplar fram! Så skönt att kunna göra saker hemma nu, tvätta, städa lite o framförallt baka!!!! Tar ju korta promenader med hundarna några ggr om dan oxå, ja 100 meter kanske! Hehe! Men alltid något, dock så tycker inte hundarna att de e så kul.. För matte går ju såååå sakta, allra helst när vi vänder o ska gå hem osså e de kallt, då vill ju pojkarna skynda hem!! Dom står på 2 ben, hoppar o gnäller, men tyvärr går det inge fortare hemåt heller.

Får skaffa riktiga selar till pojkarna så får dom dra mig på en spark, bob eller nåt!! Hahha! :)

Blev förlängd sjukskriven iaf, till 17 dec. O då e de ju sjutton julafton nästan!! Jisses, har vart sjukskriven sen 1 sept nu... en evighet!!

Har bakat lite igen, har bakat bröd som ska säljas på julmarknaden i valbo (owe jansson) den 5 dec. Ska baka mer bröd till det, även cupcakes kommer jag sälja.

Har fått beställning på tårta till nästa vecka, så det blir spännande! Även cupcakes ska det bli till nästa vecka.

Dessa cupcakes hade ja på beställning förra veckan, o dom fyllda choklad hjätana ska säljsas på julmarknaden.



Har varit några fina dagar med sol här och självklart så har pojkarna fått varit ute på gården o busat!! Mina älskade små pojkar!!!



Sen har det självklart varit en massa mys inomhus oxå!!!



Och på nåt lustigt vis så tycker båda pojkarna om köksbordet!! Seven är bara för söt!! Mitt hjärta!! :)
Ilo vart törstig då jag hade Nettan på besök o vi hade fikat lite men ställde oss framför brasan i vardagsrummet en stund :)



Brukar ha sällskap utanför sovrumsfönstret varje dag oxå :)



Nä nu blir det frukost, o sen lite bakning!!

See Ya!!!


Kommentarer
Postat av: kusinen

Det är axcess hundmat jag har hemma =)

2010-11-25 @ 06:53:09
URL: http://flatfia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp, bara o komma o hämta =)

2010-11-25 @ 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0