Massor med snö!!

Ja nu jäklar är det massor med snö!! Har skottat flera gånger varje dag nu ett par dar! Snöslungan har strejkat så den har vi inte kunnat använda, därför har rondellen ej blitt skottad nu! Eller ja, jag har ju självklart skottat en g¨ång så pojkarna kan springa runt!

För tillfället så är det sol o jättefint ute! Imorn ska de snöa igen..

Foten blir bättre o bättre, men de går stappligt, kan inte böja ordentligt o kliver ja minsta snett så aj aj aj! Men men bara fortsätta!!

Förra helgen så var mamma o pappa här o hjälpte oss fixa iordning i köket, bytte lite gipsskivor, bänkskiva, rör o så. Blev såååå bra!!! Men de e inte klart än, kaklet är inte på plats, lister, lysen, golv, ny fläkt o lite så :) Men här ser ni före och efter bilder. Första bilden e från när vi flytta in, sen fräste mamma ur spår o lackera dom befintliga skåpluckorna. Nya knoppar ny bänkskiva o snart kakel :)



Cupcakes har det blivit oxå, tjejiga cupcakes skulle de vara, och det var en flicka som hette Nova så det fick bli Nova cupcakes :)



I fredags var det dags för vårat årliga pepparkakbak!! Jag, syrran o mamma, det är såååå mysigt!!!  Det blev även en liten whippet pepparkaka :)



Nu har jag 2 whippetpojkar här hemma, är hundvakt åt Milo & Mojo. Dom kom igår fm o stannar till ons fm! Så här hemma är det full rulle! Seven har de sjåigt, både Milo & Mojo är kära eftersom dom tycker han är en tik då han e kastrerad..  Men dom har coolat ner sig lite nu. Seven e vaktig, allra helst på sina leksaker! Har varit ute på gården o busat med dom i några omgångar o dom springer o busar! :) Seven har leksak i munne o blir jagad, det bästa han vet!! Yiihaaa!! Händer då o då att Ilo får övertaget o har leksaksen, då blir inte seven lika glad, hehe :)

Men snön yr då dom far runt på gården!




Sen lyckades jag fånga mitt hjärta i hjärtat idag oxå :)



Nu ska jag in i skrubben o kolla om jag hittar nå adventsfint att ta fram!

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Du kan väl sätta på hundarna en plog så blir blir de plogat när dom rusar runt =))

2010-11-28 @ 16:30:21
URL: http://ivrigaizor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0