Furuvik!

Jajjemän igår skulle jag, Anders, Syrran & Hjalle till furuvik, men vi vånde så fort vi såg folkmyllret utanför, vilken kö!!! Hade fått stått länge bara för & komma in... Näe vi drog till engesbeg istället o hade picknick, satt oss vid en bänk i solen o mumsa i oss  tonfiskbaguetterna som ja hade knåpat ihop, mums!!



Etferåt bjöd Anna på glass osså köpte vi en tidning o satt o läste en stund innan vi var nöjda o begav oss hemåt! Släppte av Anna hemma i valbo, sen släppte ja av Andershos mamma o pappa då han skulle polera en amerikanare där åt en kille. Själv åkte jag hem o tog mig en prommis med grabbarna!



Mamma ringde medans ja va ute o gick,, hon fråga om ja ville ha grillat med potatisgratäng, javisst sa ja! Mumsigt värre. Så ja gick bara hem med grabbarna sen tog vi bilen till västanbyn igen :) Snälla mamma & Pappa som bjöd på mat o kladdkaka till efterrätt :)



Var ut på prommis me alla grabbarna oxå, tyvärr ingen kamera med då.. Mötte upp Nettan efter den prommisen o följde me henne till stallet, tog sen skogsvägen hem där grabbarna rejsa utav bara den som vanligt!! :) Stanna till vid "strandremasn" i ån där dom plaska lite o drack vatten. Tyvärr inte heller nån kamera.. :( Men en bild me mobilen iaf :)



Nettan va hem tidigare i veckan till mig o vi gick på långis me grabbarna, va ute drygt 2 timmar. Grabbarna va duktiga o körde lite race oxå då som vanligt :)



För ett par veckor sen var vi iväg till en gruva här i närheten, stollgången. Va ej öppet så vi kunde inte gå in, men vi gick runt o kika lite o så. Klätterapa hade vi med oss oxå :)



Här kommer lite bilder på sötaste Nippe & Norpan, om n iser nån skillnad :) Hihi :)



Ska även till söderala nån helg här.. har fått kontakt med hon som har Lina.. Lycklig!! Så jag ska dit o hälsa på nån helg!

Det får avsluta denna dags bloggning!!

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för den mysiga utflykten, det var så härligt!!



Gud vilken fin bild på dig med blommor i håret och vovvarna bredvid dig, den snor jag på en gång!! Måste framkalla lite bilder igen tror jag :)



Vilken mysig dag du fick igår :)



Jag satte mig ute på balkongen jag och slappade ett tag och hade det superskönt, läste och solade :)



Sen åkte jag och Hjalle hem till hans pappa och grillade lite korv och bröd, mums!



Puss & kram!

2010-05-23 @ 09:12:30
URL: http://levinda.se
Postat av: Anna

Hej!



Ja jag tycker också det va mysigt med regn idag, så får man bara poa inne och ta det lugnt och mysa :)



Men jag har sytt 18 ljuspåsar som ska iväg med posten och sen har jag ett gäng smycken jag måste göra också. Men började redan 8:00 imorse så är väl klar om nån timme så får vi se va jag hittar på då :)



Nåt mysigt iaf!!



Ha en skön dag!!

2010-05-23 @ 11:15:18
URL: http://levinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0