Bad!!

Häromdanså var jag O nettan ute o gick med våra pojkar, samma ställe som jag o syrran gick. Men vi vek av över vattnet ogick o gick.

Till slut såg Nettan nåt på vägen, en hund? Nettan tyckte hon såg en liten pomeranier o jag såg då en stor köttätande mastiff eller nåt som skulle käka upp oss!!!

HUndarna märkte ingenting o vi gick bärmare för att kika men den va borta. Troligtvis måste de bara vart en räv då de inte fanns stugor i närheten o inte en människa vi såg. Så vi blev inte uppäten iaf, haha! Vi var ute på promenix i nästan 2 h, därefter tog vi bilarna till en badplats för fika o badbus!! Jag o Nettan höll oss på stranden, doppa fötterna lite bara, de va kallt! :)

Ilo & 7 fick syn på en and i vattnet, den skulle ju va rolig att leka med!!



Det blev en hel del bus på stranden!!



Sen blev de fakttiskt lite bad för grabbarna oxå, 7 va till o med ut o simma! :) Duktig kille :)



Det var en härlig dag!!

Nu ska ja ta o natta lite höns o kaniner!!

See Ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0