Promenad!!!

Jajjemän, min första och längsta promenad sen jag gjorde illa foten (1 sept) Vi hade möte på jobbet så jag promenerade dit. Brukar normalt ta 10 min att ta sig dit, nu tog det 20 min... Men men e på gång iaf!! Till kvällen va jag öm o stel, värre idag då de va lite mer ömt o stelt.
Men har nyss kommit in från en härlig promenad på 20 min!!  Kallt ute men ack så fint det är med snön, viitt o skimrande överallt! Mysigt! Jag bara njöt av min promenad!

Hade kameran med mig så jag knäppte lite kort, bland annat på grannens underbart söta lilla shettis!
Och när jag kom hem så stod Ilo o väntade på mig :) Sötnos!!

 


Igår så bakde jag pepparkakscupcakes, dom ska jag spritsa med nutella frosting o dekorera med små pepparkakor som jag oxå bakade igår :)



Igår åkte oxå Milo & Mojo hem. Pch jag fick mig en stor burk med gotta!! Mums!!! Choklad!



Seven var oxå med i tidningen igår, vinterbilden.



Nu ska jag ner o sätta mig framför brasan o mumsa choklad!!

See Ya!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Dreggel, dreggel!! Jag blir också sugen på massa mumsigt nu :)



Härliga vinterbilder du knäppt, mysigt!



Kram bästa syster!

2010-12-02 @ 19:29:18
URL: http://levinda.se
Postat av: Nina

Hej Jenny!

Dina whippar är också underbart söta! :) jag kan inte få nog av att titta på dem!

Om du letar efter whippettäcke så syr min syster täcken på beställning. Jag har aldrig hittat ett täcke någon annan stans som sitter så bra på Trollet, inte så konstigt när det är sytt direkt efter hans mått. :)

Här är en länk om du är intresserad: http://pinschernmilly.blogg.se/2010/november/till-susanne.html

2010-12-07 @ 12:19:45
URL: http://ninasbilderblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0