Ojojoj!

Nu va det länge sen det vart uppdaterat, går långt mellan gångerna... men nu ska ja försöka knåpa ihop ett inlägg! Anders sitter ner med Jordan o spelar tv- spel. Grabbarna ligger i sängen alldeless slut efter att ha lekt med sina nya kompisar Mojo & Milo, jättefina hundar!! Och Milo & Seven var så lik varann!



Jag o syrran drog ju igång gårdsloppis osm vi hunnit ha 2 omgångar! Hemma hos oss i storvik håller vi till, första svängen va de fint väder så då gjorde vi iordning bord ute o hade bord o stolar där folk kunde sätta sig o fika, för självklart så baka ja ju o sålde :)

Jättekul med loppis!!! Andra gången hade vi inte lika tur med vädret, regnsjukt så Anders sa att ja men vi flyttar in i garaget, sagt o gjort o så hade vi loppis i garaget i stället! Va helt perfekt!!

Man får en hel del sålt o träffar mycket människor, bl.a kom de familjer från italien o polen sist här :) Då fick man träna engelskan! Haha!



Så loppis kommer vi ha titt som tätt under hösten! Nästa blir den 14/8 & därefter den 21/8,  10-17 båda dagarna!

Bakat en massa har jag oxå hunnit med! Men det ja senaste veckan är att koka hallonsylt, hallonsaft o idag koka ja svart/rödvinbärssaft! Fick massa bär över så vi får se om jag bakar nåt med vinbär men de lutar mer åt att de blir en till omgång med saft! :) Jag kokar min saft i en saftmaja som ja lånat från mamma! Så enkelt o behändigt!



Häromdan så stod jag i köket o donar, ser att den enda solglimten kisar in igenom matrumsfönstret, o vilka är det väl som ligger där solen finns!! Jo dessa 2!! :)



Igår så var Nettan här med Izor o vi tog oss en prommis på ett par timmar, vi gick upp till sarvtjärn där vi satt oss o fikade, jag hade packat med lite kärleksmums som vi smaska på! Izor drutta i vattnet ett par gånger så Nettan lära dra upp han, men här fick han spjärn mot en pinne o klara sig från att dratta i igen!



Nä det får ta o räcke för denna gång! Men åste ju berätta att vi skaffat hemsida nu oxå!! www.lillbygarden.webb.se

Med hjälp av Anders brorsa Thomas så har vi fått oss en hemsida! :) Kul!

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilka härliga bilder =))

Du måste skicka dom från våran prommis till mig =))

2010-08-09 @ 17:44:28
URL: http://www.123minsida.se/ivrigaizor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0