Cupcakes!!

Jag bara älskar cupcakes!! Allra helst att baka dom!!! Det är så roligt! Har haft en hel del beställningar och det är roligt! Senaste beställningarna var en omgång till ett tjejkalas, närmare bestämt ett prinsess kalas för det var temat till cupcakesen! Höll på o pillrao dona o fick ihop någorlunda fina blommor jag kunde dekorera cupcakesen med :)



Och andra omgången var till ett dop, ville än en gång testa att pillra till något, så där blev det fjärilar :)



Nu har jag precis gjort några nonstop cupcakes, undra ja vem som ska få äta upp dom!?!? :)

Jag och syrran har ju hunnit haft loppis igen, såå mysigt med loppis hemma på gården!!
Och det är såå kul att vi umgås så mycket, jag älskar min syster, hon är bäst!!!

Självklart så har jag ju vart ute en hel del med pojkarna oxå, har börjat sprungit med dom o försöker komma ute åtminstone 3 ggr i veckan.

 Häromdan så var vi hem till jessica  o hennes 2 vackra pojkar Cahreraz & Lucas!
Lucas höll sig på sin kant då han tyckte de va lite läskigt att springa o busa! Men lite spring i benen hade dom allt! Och där fanns ju en stump av en morot, weehooo sa ju mina pojkar, vi älskar morot!! Ilo hoppa högt för att få tag på den, hihi :)




Mina söta små älsklingar!!! Har vart ut mycket på åkern så dom fått busa där oxå!! Det gillar dom, gärna nu när det e högt gräs så man får hoppa som om man vore känguru!!! :) Här är ett par bider på snyggingarna :)





Det är mina vackra pojkar det!! Och gissa om jag var stolt över 7 häromdan! Vi var ute på gården osså såg pojkarna en katt utanför gården, båda drar! Ja ropar åt dom o stanna o komma tillbaka, Ilo pyser ut på åkern, inte hör han mig när instinkten sätter fart inte. 7 kommer 1-2 meter utanför gården, vänder sig om släpper skon han hade i munnen o springer in på gården igen! Står där o ser ut om om att, nämen oj! Där ute får jag ju inte var själv!! Duktig duktig kille! :) Han stana kvar medans ja gick efter Ilo som bara var vid närmaste trädet dit katten hade flytt upp i trädet.

Nä herregud, nu är jag trött... kl är 20.00 o ja ska gå o kika på fångarna på fortet o äta en cupcake! Väta på att Anders ska komma hem senare ikväll/natt, han har med sin pappa skjutsat upp brorsan sin till umeå där han ska plugga. Så får väl se om man e vaken när han kommer...tveksamt :)

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker också jätte-jättemkt om att vi umgås så mkt med varandra!!! Tycker det är sååå mysigt och vi gör så mkt roligt :)



Älskar dig till tusen min lilla bakgumma ;)



Puss!!

2010-08-25 @ 23:58:24
URL: http://levinda.se
Postat av: Fia och Foppa

Åh! Vad kul att ni kommer till Högbo:). Spännande! Då ses vi där:)

2010-08-26 @ 15:29:15
URL: http://www.densisteriddaren.cybersite.nu
Postat av: Carolin

hejhej! Jag köpte det på jenny's. Men gud vad duktig du är på cup cakes! Det har jag aldrig ätit eller sett. Vad är det för något?

//Carro

2010-08-31 @ 07:45:55
URL: http://www.gabbes-hundar.blogspot.com
Postat av: madde

Ja visst är de=)



Du har väl inte missat chansen att vinna present kort från kalasbolaget på min blogg?



http://maddesmumms.blogg.se/2010/august/vinn-produkter-fran-kalasbolaget.html

2010-09-02 @ 12:36:58
URL: http://maddesmumms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0