Löshoppning!

Jajjemän nu har det vart löshoppning igen! Var med me både Lina & Ina. INga bilder på Lina men Lillina fick va med! Synd bara att man har så dålig kamera så det blir så suddigt!!! Blir tokig.. vill ha en ny superbra kamera!!!

Lilltjejen hoppa 80 cm, eller hon flög över hindren på 80 cm, o hon var en bra bit över oxå! Så hoppa kan hon, hihi =)



Här kommer lite fler bilder på sötnosen!



Och snart ska ja hoppträna med Lina, Gaah! Vad nervös jag är...hualigen! Men det ska bli kul ialla fall!!!

Här är jag & Lina =)





Förra fredagen så ville mamma bjuda på lunch, jag passade på att kompa ut resten av dan. mamma, anna o nippe kom med pizza!! Mums!! Gick in o käka! Nippe hann hälsa på Bamse innan katterna rymde till trappen där inte Nippe kom upp, hihi!



Efter maten så gick vi ut en sväng, bestämde oss för o ta en promenad med Nippe, o passa på att koppelträna! Han va jätteduktig! O mamma var en stolt matte!!  Vi träffa även på fåren som va ganska så intressanta! Fåren verka tycka att Nippe oxå va intressant!! =)



Efter psomenade så la vi oss i gräset o vilade en stund! sen vart det hem med Nippe o iväg på en lite loppistur!!



Sådärja, en liten uppdatering iaf!!! Fullt upp annars, med jobb, hästar, stall, gården o allt därikring!!

Nu ska jag nog ta o göra lite oboygegga, lägga mig o titta på tv tills ja somnar!!

See Ya!!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Duktig hon är Ina =)

gu va han växer Nippe =)

2009-05-20 @ 21:40:27
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Christina

Oj, va söt han är lilla Nippe..en riktig gobit :)

Jenny....nu blev jag sugen på en kortis igen när du skickade bilder...fy på dig..smile, visst är dom gulliga det måste du hålla med om ;)

Duktig hon är lilla kusen.

2009-05-21 @ 08:55:10
URL: http://www.123minsida.se/ivrigaizor
Postat av: Syster

Hej syster!



Wow va hon skuttar på högt Ina, hon ser ut som värsta kaninen som skuttar över hindren..hahah!



Vilka härliga bilder det blev på Nippe, jag har snott dem till mig i mitt senaste inlägg ler



Puss å kram å ha en trevlig helg nu!!

2009-05-21 @ 23:37:42
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Anna

2009-06-02 @ 09:46:55
URL: http://lev
Postat av: Anna

Hej!



Ja det var jättemysigt ute i skogen :)



Vi får se till att åka iväg tex en lördag nångång så du också kan va mä :)



Pussis!

2009-06-02 @ 09:47:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0