Elvis!

I onsdags var vi o kolla på Elvis http://www.gladahudikteatern.se/  med jobbet, då vi fick biljetter dit i julklapp! Det var en bra julklapp, va roligt det var!

Kände att ja börja bli hes på kvällen då, dan efter kunde ja knappt prata, åkte till jobbet men lära åka hem efter 2 timmar då ja inte alls kände mig bra, svimfärdig, ont i kroppen, halsen o knoppen. Helt slut!  Anders hade som tur var inte hunnit åkt till jobbet så han kom o hämta mig o skjutsa hem mig.. Liggandes i sängen hela dan!

Känner mig lite piggare idag, kan dock knappt kraxa fram nånting o har ont i halsen o huvudet! Men men det e som det e.

Förra helgen så var det dags för löshoppning, både med Lina & Ina! Började med Lina o hon va jätteduktig, man ser stor skillnad  nu mot första omgångarna, hon hoppade 1.10! Jisses säger ja bara... =)

Sen va det dags för Ina, hon kröp under bandet ett par ggr men annars va hon jätteduktig!! Stanna varje gång hon skulle o lyssna bra så. Hoppa jättegulligt! =) Så dom va duktiga båda mina tjejer!!

Tidigare i veckan så följde jag o Ina med Jennie o chablis till ridhuset, jag red på lillina! Lära ju testa henne så man vågar låta nån unge sitta på henne, hon va jätteduktig, trava o galoppera på henne oxå, haha! Vart en hel del skratt! Men ja satt kvar iaf! =)

Måste fixa med gräsplätten vi får låna av grannen oxå, stolpa osv. Dom grannar vi fick låna av förra sommmaren o som vi skulle få låna i år oxå har helt plötsligt ändrat sig... =/  även fast dom inte har hästar, så hagen står bara... men men. Som sagt vi ska stolpa upp lite så våra tjejer får i sig lite gräs iaf =)

Lite bilder på pusstjejerna i hagen!



ick med Jennie häromdan när don skrittade ut en sväng, jag hade ju såklart kameran med mig o knäppte en massa bilder!! =)



Jag red på utebanan med lIna häromdan, efter lite övertalning från Jennie =) Det gick bra! O Var jättekul, bra att den e så stor så då kan man träna på galoppen lättare än i ridhuset.  Så vi galoppera runt runt, o Lina va duktig, släppte till o gick ganska bra på slutet, Hoppade även ett litet kryss 3-4 ggr. Kuligt!

Här är länk till Inas löshoppning!! =) http://www.youtube.com/watch?v=JP8n_11yJa8

Hoppas länken funkar, annars sök på katiinka83 eller Ina löshoppar!

Nu blir det sängen en stund!

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch stackars dig som är sjuk igen!Hoppas du blir frisk snart! Va duktig du är med dina tjejer hoppar o grejar med dom!Krya på dig.Kram

2009-05-09 @ 17:41:34
Postat av: Anonym

Usch stackars dig som är sjuk igen!Hoppas du blir frisk snart! Vad duktig du är med dina tjejer...hoppar o grejar =) Krya på dig.

Kram /Åsa

2009-05-09 @ 17:45:53
Postat av: Anna/syster

Hallåjs!



Men gumman, att du är sjuker igen din stackare :(



Ja visst är det ett fint hus! Det ligger en bit bortanför Alborgen, ute vid ängarna där :)



Åkte förbi där igår och det var jättefint, men jag skulle gärna velat att det var lite större trädgård. Visningen är nästa vecka, ska bli spännande!



Hoppas ni får en mysig lördagskväll du och Anders.



Puss & Kram!

2009-05-09 @ 18:55:29
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0