Leklandet!

Ja för ett par veckor sen så var jag o johanna till leklandet med ungarna!! Woho va kul jag hade!! Hihi!! Här kommer lite bilder från det!



Och här kommer lille Izor!! Hans titthål när han följde med till ridhuset!! =) hihi =)



Häromveckan va jag in på hc o lämna blodprov.. kollaom ja va allergisk mot häst.. Va in igår o fick svaret att det var jag inte, men kanske mot hö.. Fick ta nytt blodprov för att kolla katt, hund, kanin o hö. Och jag som inte gillar sprutor.. o det gör ju så förbenat ont!! Så sticker dom i vänster armm.. kommer inge blod, nä då byter vi arm!! Ajjjj!!!

Fast denna gång vart det inte lika stort blåmärke som det vart sist.. =)

Va ska ja mer skriva då... Syster va hit i fredags, o sov över till lördan. Anders intog soffplats o ja o syrran tog sängen! Som gamla goda tider! Halv tolv höll hon mig uppe till!! Gaah!! Ja som ligger däckad 20-21 nomralt..hihi. Vi låg o prata o prat, hur mysigt som helst!! Det pyjamaspartyt måste vi göra om!

Upp tidigt lördagmårgon, gav tjejerna frukost, in o koka ägg o gjorde iordning lite, ut med tjejerna o sen in o käka frukost!! Så satt vi o mös i soffan till runt en halv nio. Ja men vå mplar skafferi nu tycker jag! Sagt o gjort o det blev jättefint! =) Så vi hade en helmysig helg!!

Samma dag så rev vi ner bänken i köket (som troligtvis blir köksö) Ställde dit kylskåpet, o oj va bra det blev! Det börjar likna nåt nu, hihi. Såg oxå att under plastmattan är det trägolv, samma som i resten av huset, fast dessa va lite bredare.. blir fint seddu!

Nu sitter ja o väntar på att anders ska kommer med med liye sibyllamat åt oss, jag mos o korv o han hamburgare! Mums!!!

Ska ta o tvätta lite medans ja väntar! O efter maten blir det ridtur!!

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

weeee äntligen kort från leklandet =) =) Undra vem som hade mest skoj: du lr kidzen =)



Fasiken att inte länken funka, jag som hitta så gullig vovve =) Testar å skicka till mailen istället

2009-03-10 @ 19:41:47
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Anna

Hej gumman!



Kul att du fick leka av dig lite..hihi! Och jag vill absolut göra om vårat "pyjamasparty" - det var sååå himla mysigt! Jag älskar att umgås med dig systeryster ler



Åååh var det sånt där brett och fint trägolv under plastmattan, bättre kan det ju inte bli! Nu blev jag nyfiken :)



Puss å kram!

2009-03-10 @ 21:39:42
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Nettan

Nu har jag skickat ett mail på hästen =) weee

Ja tror jag dör! =)

2009-03-12 @ 19:55:55
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Anna/Levindas Värld

Hej gumman!



Aaa jag visste att det skulle bli så bra som det blev att ha dagbädden där redan när jag köpte den! Och nu äntligen fick jag ha den där det var tänkt :). Det blev såå bra...hihi!



Och nu har jag piffat runt lite mer och tagit ett nytt kort och lagt upp på bloggen.



Kraaaam bästa syster!!

2009-03-17 @ 20:36:02
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Christina

Hallooooo Jenny!!!!!!



Hur kan du skicka en sådan bild till mig....;)

Nu blir jag SÅ sugen..igen. Jag min nöt skrev i "våran" gästbok men så kom jag på att det är ju här man måste svara....Tack i alla fall.....Visst är dom snygga, kan det vara nått för dig?

2009-03-19 @ 09:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0