Söta Seven!

O ja han e såå söt! Vi har vart ut på många skogspromenader och bara njutit!!

Och förresten.. nu har jag semester!! Wohoo! Gud så skönt! Imorn drar jag, mamma o syrran iväg med husbilen. Så då får anders sköta ställningarna hemma på gården med alla djur o bestyr! :) Det kommer gå galant!

Igår va jag o Anders iväg på en dagstripp! Vårt mål var Torsång! Som Maggan med whipparna tipsat om. Dom skulle visst ha härliga mackor där :)

Vi kom dit o vi hade jättefint väder, cafe´t låg alldeles vid vattnet o jättemysigt läge! Anders beställde en hästräka..! Halv rågsiktskaka med räkröra o hästa korv, ägg, gurka tomat o sallad! Jisses vilken macka! Jag tog såklart en macka med bara ost o skinka :) Efter dessa mackor va vi riktigt mätta! Första bilden knäppte jag när vi satt o fika. och andra bilden är när vi va på andra sidan så man ser cafe´t.



Därefter åkte vi vidare med målet stjärnsund. Åkte genom jättemysiga byar o såg jättefina vyer! Tog ju kameran med mig, men upptäckte att de inte fanns nå batteri kvar... knäppte några kort med min mobil o några med anders mobil.

Vi åkte förbi en skylt där det stod marknad, dit åker vi!! Det var marknad i myckelby, en liten lagom marknad. Där är det perfekt att träna Seven tänkte jag, o gissa om jag var en stolt matte efteråt! Han höll sig vid min sida hela tiden, stanna o stod still o knappt titta åt annat håll o ville dra nånstans. Han var sååå jätteduktig min lilla kille!

Vi åkte vidare o vi hamn vid en grisfarm!! Haha jisses va många söta små grisar det var där. vi parkera o hoppa ur o kikka på allihopa!!



Därefter vart det stjärnsund, där var det jättefint, o vi såg en skylt om bruksmarknad, men typsikt nog kom vi precis när dom stängde. men det var mysigt att strosa runt ändå :)

Så vi hade en jättemysig heldag igår :)

Häromdan så var jag till mamma en sväng. nettan kom förbi hon med. Så då knäppte ja lite kort i mammas fina trädgård på seven. o när seven o nippe busa lite :)



Här kommer lite bilder på Seven, och även mig från när vi va hos syrran i valbo :)



Sådär nu ses vi inte på ett  tag då jag, mamma o syrran drar iväg med husbilen imorn!!

See Ya!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi vilka söta grisar!!



Vilken mysig tripp ni verkar haft, det ser supermysigt ut! Vilken tur vi hade både du å jag när vi var ute på tripp, soligt och fint hela tiden, härligt värre!!



Och imån drar vi ja, wihooo va roligt!!!



Puss & kram!!

2009-07-19 @ 20:44:38
URL: http://levinda.se
Postat av: Christina

Va skönt att ni trivs ihop, fast det inte är prickar på Seven ;)

Får önska er en trevlig resa då när ni åker på er årliga tripp.Vi åker till Orsa på lördag.

2009-07-20 @ 15:48:41
URL: http://www.123minsida.se/ivrigaizor
Postat av: Maggan

kul att ni också gillade mackorna, Roine och jag var mätt ända till kvällen, kom förbi någon dag så Whipparna får leka lite...

2009-07-24 @ 14:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0