Förkyld!!

Jajjemän, va krasslig i helgen oxå, kände mig lite bättre igår, söndag. Men idag på morgonon så va de snurrigt o krassligt, blev hemma från jobbet...

Mellan Seven och Alvin går det bra! Dom busar o har sig! Det bästa seven vet är o bli jagad, o Alvin jagar! Än om han inte hinner ifatt han så jagar han hihih! Släppte dom i crossbanan en dag o jäklar va dom sprang!!! Filmade me mobilen men har int lagt in det... Men här är lite bilder..



Har även vart hem till mamma o pappa o träffat Nippe oxå! Seven gnagde ben han o låg vid sidan om, dom 2 små kaxpellarna fick hålla på dom! Han va med o busa litegrann vi nåt tillfälle, Hihi :)



Har ju även fått hem Pelle o Algot, en hedemora tupp o en silkes tupp! Här är det samling vid pumpen  i hönshuset, sen kommer bild på Artur, Pelle och Algot!



har suttit o kolla genom lite kort jag har, bjuder på på lite bilder på dom djur ja haft under åren. Först ut är Bamse som fortfarande finns kvar hos oss. Hamstern Helga - Linus - Linus & Lissie - Lissie & Lufsen - Sigge - Trassel - Elvis - Elvis - Kiwi.  Det var gnagarna det! Så fina alla var!!!



Och här har vi Tiger sötnosen!
Och Trixy min alldeless speciella katt... Hua va ja saknar dessa katter!!!






Näe nu ska ja gå ner o försöka få i mig nåt att äta...

See Ya!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka härliga bilder. Du är ju superduktig på att fota! Älskar bilden på Alvin när han ligger på kudden och kikar rakt fram. Ja det var många härliga djurbilder. Och jag är så glad att det är ni som tar hand om Alvin. Bättre kan han inte ha det.

2009-12-07 @ 19:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0