Spring i sand o vattenpöl!

Igår kväll så tog vi bilen mot kyrkberget, stanna lite före där det finns en typ crossbana med mjuk o härlig sand! Där gick vi, eller jag o seven sprang för det mesta, haha! Seven tyckte de va riktigt roligt att springa i sanden.



Tyvärr så har ja ju fortfarande ingen bättre kamera.... vart många fina kort isanden.. ja förutom att dom va suddiga då! gaah! Måste köpa mig en ny kamera... eller så får du Nettan komma varje gång ja e ut me Seven o knäppa åt mig! Men du Nettan dit lär vi gå me grabbarna, till sanden!! :)

Anders plocka blåbär, Ja Seven ville ha han med så han satt så fint o tyckte husse skulle bjuda :9 Sen tog han några egna tuggor oxå! Haha!



Vi sprang o lekte i sanden ett tag, hitta kantareller gjorde vi oxå! Fast vi plocka dom inte utan ska dit en annan dag o leta mera!! Men innan vi hoppa in i bilen o åkte hem så lära vi ju leka lite i vattenpölen oxå! :)



NU kommer lite bilder från när Izor & Seven lekte på åkern! Från Nettans kamera!




Lina var ej halt igår, inge varm eller så. Skritta ut på henne o kände inget. Idag gick vi till ridhuset, hade henne lös så ja kunde kika på henne när hon trava, tyckte då att hon halt lite igen... Jennie får ta o hjälpa mig o kika sen idag.

Och till katterna igen... nån kissar inne fortfarande.. vet inte vem men tror det e Tiger..kiss varje dag... hmmm.. måste ta bort en till katt... men måste kolla upp vem de e så ja e säker... Gaaaah! :(

Avslutar bloggen me denna söta bild av Seven, han tyckte de va säkrast att ta skydd vid mig på åkern då han lära pusta en stund, hihhi :)



See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: ullis

Det är härligt att kika in här och se alla bilder och läsa om Sevens äventyr.

Så glada över att vi väntade på att "just ni" skulle dyka upp och ta honom till er!



Ha det gott och Kram till er och Seven!

Ullis m familj

2009-08-03 @ 10:36:31
URL: http://www.delkhazaris.se
Postat av: Anna

Tack för de snälla orden i min gästbok.



Vilken trevlig blogg du har med massor med bilder, hit kommer jag att komma tillbaka.



Stort lycka till med Seven i framtiden! Han är väldigt söt.

//Anna

2009-08-04 @ 15:40:06
URL: http://www.minwhippet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0