Imorgon åker Lina..

Ja hua, imorn åker hon, vid lunch tid.. usch va man får ångest, samtidigt som det blir en lättnad på nå vis... Men men söta lilla Lina.. Ja bara måste få åka o hälsa på henne. Idag har jag hållt på o fixat me hennes täcken o grejer o donat...
Men det kommer bli jättebra, jag vet ju att hennes ägare är bra hästfolk så ja vet ju att hon kommer ha det bra :)

Nu till min rackarunge.... :)

Så här kan det se ut en helt vanlig dag när rackarungen vart i farten...



Och dom vita små "korg" bitarna är från min fina tvättkorg som låg utspridd i min säng en dag! Men jag får ju se det positiva i det hela, den är det enda han tuggat sönder.. än så länge, haha!

Den här veckan har ja även kommit hem till ett hus fullt med kläder överallt, så gott som alla kläder utspridda i hela huset, tosborstar i sängen o skor precis överallt! Riktig rackarbus!! Ja man lär då ha lite humor o tålamod med denna ängel ;) Vilken tur att vi älskar honom ändå, trots rackarbus! Hihi :)

Och så här ligger han o sover ofta, bökar runt med allt som finns i närheten sen slänger vo oss på rygg o snarkar!!



På förmiddan så har vi inte vart ute mycket.. spöregn o skitväder, sen börja solen lysa efter lunch så då lägger man sig ju såklart i solen o tuggar lite ben!



Efter solande o tuggande så blir de mellanmål! Svartvinbär, ja rödvinbär e gott det med!! :)



Här kommer oxå lite bilder från när vi va hemma hos Nippe o lekte!



Nu ska ja ut i stallet o poa, men avslutar med denna härliga kompisbild!!



See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Go Seven Go Seven...hahahaha Han kommer då underhålla en hela livet med sina bus =)



Tråkigt att Lina åker imorn =(

2009-08-22 @ 21:04:48
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Anna

Åh värst söta bilderna...hihi!



Sista bilden var ju bäst, när Nippe ger Seven en riktig kompiskram :)

2009-08-23 @ 08:59:25
URL: http://levinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0