Boris!

Boris har oss som extra matte o extra husse. Han är ofta här på gården o ligger o solar o myser med oss! Boris är katten som vi trodde va bortsprungen o inte hade nåt hem, men det visade sig ju att de var grannens katt ... *Fniss' Men i alla fall så är han ofta här, o han är en riktig modellkatt! =)



Mamma och pappas egna lilla Nippe har ju flyttat hem oxå!! Lilla toypudeln Nippe kommer här!! Han e bara sååå söt o såå liten! =)




Det tog slut på minnesplats i kameran när ja va där, haha! KOmmer fler uppdateringar om lilla Nippe medans han växer upp! =)

In har jag varit ute o gått med mycket, var oxå till ridhuset en dag o släppte henne så hon fick springa lite och sådär. Och jag har fått låna sele o rockard! Så har tömkört henne lite o ska prova spänna för rockard snart. Tidigare ägarna sa att hon va inkörd, dock hade dom aldrig kört henne. så vi får se hur det går!! =)

Lina & Ina!



I veckan här som kom Nettan o Izor, vi tog oss en promenad i skogen på 1.5 timme. Klättra över stockar o sten, o balansera över vatten! =) Den dan va nettan me o knäppte på Ina o mig vid tömkörning oxå! =)



Även Ina o Izor hälsa på varann som hastigast!! =) Och Lina fick apelsin som hon bara älskar!!



Har ju glömt bort att lägga in bilder på grabbarna grus! Kusin Anton & Hugo! Här kommer dom när det va studsmattepremiär hos mamma!!!



Näe nu e de dags för lite stallsysslor!!!!

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Söta lilla Nippe :) :) Jag kommer å kidnappar honom snart :)



Å kort på mig oxå..haha JISSES!

2009-04-25 @ 20:37:38
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0