Tjoho!!

Nu sitter man här en onsdags eftermiddag när man egentligen ska va ute o dona! Men lär ju flika in en blogg lite då & då! Jobbar för tillfället i storviks gruppen denna vecka, är här på "pryo" jag har bytt med en som jobbar här så hon e i sandviken denna vecka.

Söks folk dit o ja har anmält mig intresserad, men fler är oxå intressread, jäklar va folk vill till storvik plötsligt  =)

Trivs bra i den gruppen tokigt folk som är görrolig! Haha! Men men, vi får se till hösten hur det blir...

I lördags så var Jag Anna & Mamma till falun på loppis! Hitta 3 jättefina vita koppar som ja inhandla för 10:-/st, och en heminrednings bok som va jättebra, mycket tips o så! Perfekt!!

Sen på kvällen så kom Anna & Hjalle hem o visa upp bilen som Hjalle har inhandlat, en audi. Riktigt fräsch var den! Snygg! Jag & syrran tog oss en promenad, (jag cykla eftersom jag hade ont i foten) som jag för övrigt kan gå på idag =) Vi tog en tur i skogen o hitta lite fina picknick ställen o mysiga små stenar =)

Så här är lite bilder från våran skogstur! =)



En mysig liten kvällstur =)

I lördags när ja kom hem från storvik så såg ja att Lina låg ner o vila i hagen! Kameran kameran!! Jag har ju aldrig ens sett henne rulla! Hon visar inte mig det tror ja, hehe. Hämta kamerna o fick en bild när hon e på G upp, lite giraffhalsaktig! Haha! Men igår så såg ja henne faktiskt rulla, första gången, tro det eller ej!!



Nu ska ja ut i stallet o mocka, därefter blir det en sväng i "trädgår´n" o sist en ridtur på kvällskvisten!!

See Ya!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Lina har väl gått ner lite i vikt nu, så hon kan rulla...hahahaha ;)
Mysiga bilder från promenaden =)

2008-05-08 @ 22:31:09
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0