En släng av magsjuka...

Igår kväll kände jag mig hängig, kall o öm i kroppen. Va fanken nu då tänkte jag... Mådde illa o så, imorse så hade jag ont i magen, svettas/frös mådde illa o sprang på toa stup i kvarten! Bara till att vara hemma... suck!
Jag..sjuk..igen?!? Jag som aldrig e sjuk, men men det kanske blir ett långt uppehåll till nästa gång får jag hoppas.

Jag som skulle till ögonkliniken i sthlm imorn, men de e lika bra att avbeställa, så det ska jag göra när dom öppnar, boka en ny tid på en gång, borde kunna få en tid nästa vecka. Hemma åtminstone idag och imorn..

På lördag ska nettan vara med på löshoppning hos anna!! Wee!!! Tänkte om ja skulle va med med Lina men hon får nog vänta till nästa gång tror jag =) Blir det rodeo på lördag Nettan!! Weehiii!

Det var ju så lerigt o dant i hagen här för ett tag sen, nu har det ju varit så kallt som -18 så nu det ju hårt i marken, men när leran finns så älskar Bianca att rulla sig!! Det syns!! Lina rullar nästan aldrig om hon har täcke på sig, men när hon fick gå utan så passa hon på =)



Anders fixa iordning höhäcken som vi köpte oxå, så nu har dom hö i hagen o man behöver inte bekymra sig för om man kommer hem lite senare att dom e hungriga, super!!

Har mailat till en i borlänge om en c-ponny en pensinerad ponny på 21 år, som jag fick svar av imorse, så jag ska nog ringa henne o prata lte mer, kanske blir en liten Amber till stallet som sällskapsponny! Vi får se!



Har fått upp lite mer gardiner oxå, bl.a i datarummet o i öppningen  i hallen/öppna rummet som är uppe. Slänger väl in lite bilder på fönstret i trappen, datarummet o gardinerna mot öppna rummet.



Har ju vart ut o ridit ett par gånger nu oxå, utan Bianca som sällskap, första gången så skrek Lina jättemycket, jag var ju jättetaskig som red utan bianca tyckte ju hon såklart!
Andra gången så gick det jättabra, hon va lugn o gnägga en enda gång, så det blir ju bättre =) Vi klättrade i en utav klätterbackarna som finns, Lina tyckte det var lite jobbigt, så nu vet jag vart ja ska jobba av hennes mage nånstans! Hihi!! Anders var med o han fick knppa kort på mig o Lina på en åker, så med den bilden så avslutar jag bloggen för idag!!

See Ya!!!

image705

Kommentarer
Postat av: Anna

Aaa, det var superhärligt, älskar Mackmyra :)

Mysiga hästbilder du har lagt upp, ser så skönt ut å va ute i solen sådär :)

Va fint du har fått det med gardinerna!!
Puss å kram älsklingssyster!

2008-03-27 @ 15:19:20
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Lotta

http://www.kiasilvermoon.com/index.html

hittade på kia's hemsida :)

2008-04-03 @ 10:04:01
URL: http://sunbirdbianca.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0