Äntligen en ridtur!

Yes! I onsdgas tror jag det var så tog jag en ridtur på Lina, Lotta & Bianca var oxå med!
Det öste snö ner när vi red iväg, men äh va fanken! =)

Va skönt det var att komma ut o rida igen, gick bra med ryggen så länge inte Lina drog ner huvve o röck i tyglarna. Men nu så kan jag rida igen! Nu har det ju kommit bra mycket snö så nu är det vinter igen. Men nu när det har kommit så tycker jag faktiskt att det är ganska mysigt, men det har kunnat få bli ett uppehåll nu så  jag kan ta en ridtur så här på långfredan.
Vi ska ta och göra iordnig höhäcken i helgen oxå tänkte vi, men vi får väl se om vädret vill, äh vi har ju ett garage vi kan hålla på i oxå =)

Lottas pappa kom en kväll här i veckan oxå o körde nort järnskrot åt oss! Perfekt!! Så nu har vi lite skit rensad från gården! bara resten kvar... skräpet o allt i buskar o så!! Moahahaha!!!

Sitter o tittar på lantkök på nätet...o joj va ja vill göra om vårt kök, men det får jag nog vänta på ett tag, badrummet är ju först o främst som ska göras om inne.

Nästa vecka ska jag på återbesök till ögonkliniken oxå, få se va gubben säger... Nu har dom bytt adress så vi får la leta oss dit!! Haha!

Näe nu vill  Anders besöka datorn.

See Ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0