Husbilssemester!!

På måndag morgon så drar jag, syrran & mamma iväg på vår årliga husbilssemester!!
Gud va roligt det ska bli, har ju blitt tradition att vi drar iväg ca 5 dar varje år, så det ser ja fram emot!

I veckan så har vi gjort iordning skjulet åt brudarna, så nu har ja inte dåligt samvete när det regnar längre, för nu kan dom ta skydd! Men det var en tjej som var hit o fråga om stallplats förra fredan tror jag det var, så vi prata o kolla in stallet o hagen o så. O det blev bestämt att hon ska flytta hit sitt sto. Vet nte riktigt när än men det visar sig =)

Och grannen kom häromdan o fråga om vi ville ha hästarna i deras storhage, för deras inhyrare skulle flytta sin häst, eller rättare sagt han skulle åka iväg till fodervärd den 16 juli tror jag det var, så då ville hon ha sällskap till sin Birger o ja visst!! Skulle dela av hagen så mina fick gå på halva, får dom äta lite gräs, Katja kommer troligtvis få gå ute även på natten då eftersom hon har Birger ute dygnet runt, men Lina o nya hästen (om hon flyttat hit då) får stå inne eftersom Lina får inte äta hur mycket som helst, o den nya vill inte ha sin gå o äta för hon tävlar o så. Så det blir nog bra till slut =)

Här är brudarna o skjulet!



Jag & Nettan var till hööks häromdan o ja shoppa ett nytt träns till Lina, sååå söt hon vart i det, är ven strasshjärta i pannbandet =)



Longerade Lina i torsdags tror jag det var, hon fatta inte riktigt att ja ville att hon skulle springa runt mig till en början, sen slappna hon av lite o fatta galoppen på slutet, att hon skulle springa runt mig med andra ord, så hon va så duktig så.
Och jag som inte äger ett spö fick tillverka ett!! Haha! Använder aldrig spö, men till longering kan det vara bra som extrahjälp. det funka så bra så =)



Avslutar med en härlig bild ja tog en morgon, så härligt!



See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Å va sött träns du har köpt, supergulligt!!



Och gud vilken fin bild i hagen, det var den du pratade om häromdagen förstår jag, helt magisk juh :)



Ja snart drar vi iväg på mys-semster...åååh va kul!!!

Kram å puss!

2008-06-21 @ 23:35:09
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Anna

Jajjemän, kan skriva ut text till dig å :). Japp imån drar vi...wiiie!!!!

2008-06-22 @ 14:35:13
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Anette

Så söt hon blev i tränset =) Passa henne perfekt =)

Snyggt skjulet blev =) Nu får dom lite skydd =)

Ha en trevlig semester nu oxå =) Glöm inte kameran =)

Idag var vi å tävlade i viltspår med Izor, gick perfekt =) å han blev även dagens bästa hund...weeeeee Vi e superglad här hemma..hehe

2008-06-22 @ 22:55:30
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Nettan

Du är utmanad i min blogg =)

2008-06-26 @ 16:07:47
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0