Valpen Hades!

Träffade jag i lördags! Nettan var hundvakt åt  Hades och han mamma Etna. Så hon hade fullt upp med 3 prickar i lägenheten! Åkte till henn vid 12 tiden på lördan. Vi skulle på stan med lillplutten o ta en glass, så vo strosa runt på stan o köpte glass o satt på en parkbänk o snacka skit. Knäppte en hel del bilder på Hades, dom första bilderna som kommer här blev ursöta... om inte fimpen vart med! Gaah!



Här är utställmingsstegen på G för Hades... ja Nettan ser ut att träna steg eller så hon med, hihi =) Ett flin var på G här oxå =)



Vi satt o kackla o sen gick vi hem med lillplutten och gick ner ¨på stan utan hundar för att kolla i lite affärer, ja hitta en tröja o en keps på kappahl, wohoo!

Sen tog vi oss en en liten promenad med alla 3 innan Anders kom o hämta mig =)



Imorse så stod Katja och Chablis o klia varann på morgonkvisten.. dom va så söta =)



Idag har vi köpt en till bil... en till liten mazda =) Så här tjusig e den!!



Nä nu ska ja ut i stallet!!

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm...snyggve bil ni köpt!!!



Jag har skickat bilder på vovvarna utan fimpen till din mejl nu. Tog och redigerade dem lite och tog bort fula fimpen :)



kram!

2008-07-29 @ 22:48:28
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Nettan

Snygga steg på lillen =) kanske kommer bli en stjärna =)

Å finbilen hoppas jag få se imorn =)

2008-07-30 @ 12:35:18
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0