Pass på ängen!

Idag vart det ett ridpass på ängen, vi körde med snodden idag, mest skritt jobb vart det, men lilla gumman har ju svå svårt att koncentrera sig pluttan =)  Opp med huvet även fast snodden var där.
Till slut så sökte hon sig neråt och jag kände mig nöjd så, det vart som jag vela. Nu ska vi nog köra med snodden lite mer o träna på att koncentrera först o främst! =) Gullgumman.

Nettan skulle köra ett pass på ängen idag hon med, får väl höra imorn på jobbet hur det gick =)

Idag fick vi kallelse av mäklaren att infinna oss på banken den 14/2!! Då blir det nycklar till huset!! Weee!!!
Så snart så... inte många dagar kvar nu....

See Ya!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh men va roligt, ni fick nyckeln den 14:e ändå!!!! Fatta va skojj! Längtar supermycket tills jag får komma å se huset, å kanske hjälpa till med lite rust eller sånt så jag kan lära mig samtidigt, hihi!

2008-01-23 @ 18:29:22
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0