En dag i skogen!!

Idag var det sol!! Det var ett tag sen, så både jag & Lina löngta ut i solen tror jag!!



Jag & Lina drog ut på en skogsrunda, Lina bestämde sig för att traska rakt ut i skogen, okej då idag fick hon som hon vela!! =)  Igenom vattenpölar, slalom mellan träd, över stock & sten!!!
Vi hade en jättemysig dag i skogen jag & Lina!!



Igår lördag så tog jag & Nettan oss en skogspromenad med doggarna, hon hade nämligen Etna hemma över helgen, så Izor va ju lycklig & dom sprang runt i skogen!!!! Det var snöigt och regningt men vikongar som vi är så trotsa vi vädret, eller hur Nettan? =)
Etna i rosa!




Självklart var skulle dom ju ha lite godis då & då oxå, dom va ju så duktiga =)



En lyckad bild på Izor, och en lite mindre lyckad bild på Izor, hehe!




Knäppte ju kort på Myggan & Spindeln oxå, som går ihop med Ammi & Saga nu på utedrift!
Plus alla fyra små sötnosarna!! =)



Tiger kommer nog sakna jultomten när han nu plockas undan för denna jul!!



Näe nu ska jag nog fortsätta packa lite!!! =)

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Självklart är vi vikingar...hahaha ibland iaf =)
Härliga bilder det blev, även fast du halshugger min vovve =) Å äntligen fick man se bäbizarna i dagsljus oxå =)
Nä, nu ska jag uppdatera min blogg oxå, men får ta bilderna nån annan dag =) Jag är faktiskt inloggad på msn =) de du...

2008-01-13 @ 20:29:51
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Anna

Ååh ja visst var det gudomligt härligt med sol idag!! Hade tänkt mig en promenad i solen men det blev massa annat men jag fick njuta av att se solen ändå och det var toppen!

2008-01-13 @ 23:48:38
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Christina

Vilka snygga bilder på djuren :)Snart dags å flytta....jag blir SÅ avundsjuk..tänk att du får ett alldeles eget stall...Det är bara att önska Lycka till.

2008-01-15 @ 08:29:00
Postat av: sandra

åhh vad spindeln å myggan växer:D kommer ihåg när dom va nyfödda:) dom ju bara FÖÖÖÖÖR söta:D

2008-02-05 @ 10:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0