Nu var det ett tag sen...

Som jag skrev blogg... Har liksom inte blitt så man suttit vid datorn. När man kommer hem från jobbet är man i stallet o mockar o donar, sen e de dags för käk och ridtur effter det =)

Har nog inte hänt så jättemycket sen sist, jag har tagit hand om Chablis i 5 dar tror ja det vart när Jennie följde med Moa på tävlingar, så jag skötte henne, red även ut i skogen.."hoppa" vattenpölar gjorde vi oxå, hihi! Skojigt!
När Jennie kom hem så gjorde hon iordning en gottekorg åt mig!! Gissa om den var uppskattad!!! =)) Tackar!



En tisdag här i somras så kom Anders brorsa hit, Thomas. Han skulle dona med datorn, osså var det allsång på skansen.. så när ja kom in från stallet hitta ja dom framför tv:n o Tralla!



Här är ett par bilder på tjockisen Tiger =)



Tomater har vi skördat i år oxå, eller skördar fortfarande =) Anders fick 3 planter av mamma när han fyllde, biff, plommon och hcocktail tomater tro ja det var. Körsbär har vi på går`n oxå, har körsbär ut mot grannarnas hage oxå där  det kom en hel del! Plommonträd hitta vi gömt i körsbärsträdet oxå! Små blå plommon, har inte mognat riktigt än så ja vet inte om dom e god eller inte =)



Mamma hade rensat lite i skrubben hemma, o hon hitta en skylt som ja gjorde när ja var 13 år, haha! En Här Vaktar Vi skylt med våra dåvarande hundar Pepsi Och Nicko!! Så Söt!! =)



Jag o syrran var på loppis häromveckan, på spiken i valbo. Hitta då en brevlåda som jag ska måla om! Tyckte skylten på var sååå himla söt! Men den har bågnat o släppt färg.. men fick nämnet på hon som har målat dom söta kissarna. Hon bodde visst i svibacka! =) Och hon måla visst av från fotografi oxå... då ska ja ringa o höra om hon vill måla mina små kissar... =) Titta sicken söt =)



Vi ska ju rusta badrummet nu är det bestämt!! Så vi har kikat runt på kakel o klinkers som vi vill ha... men gud så svårt det är!! Men jag är inne på det hära... visst e det väl fint??



Här är min lilla lortgris!!!



Har förresten pratat med Linas ägare häromdan, och jag får fortsätta ha tjejen på foder!! =) Dom ska komma hit nån helg för att hälsa på och förlänga kontraktet, vi har ännu inte bestämt hur lång period, det visar sig =)  Wohoo =) Sötnosen!

Nä nu ska ja pyssla litei stallet!! =)

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Lina är nog värre än Worre å rulla sig =) Så där har han inte sett ut än iaf...haha

2008-08-23 @ 15:21:42
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0