Löshoppning!

Japp idag var Lina med på löshoppnig!! Nettan kom o jag gjorde iordning Lina, sen traska vi iväg till ridhuset, gick på banan utanför en stund sen var det våran tur!

Lina gick in o titta o fnös lite, sötnosen. Släppte henne o sen var det fullt ös! Hon va jätteduktigt, hon tyckte det var roligt! Upp med svansen o strutta runt!! Knäppte kort men bilderna kommer sen. Va jätteduktig att stanna vid mig en bit efter hindren, fast det va sån fart på na! =) Hon hoppade 75-80. Anna sa att det var en tevlig häst o hon verkar ha gjort det hör förut.

Va jättekul att se hur hon rörde sig o hoppa o hade sig! =) Synd att man inte hade en filmkamera, så hade man kunnat filma hela fadderullan! På fredag ska jag troligtvis ta hem Katja, försöker få tag på ägar´n, men hon e väl ute i det fina vädret o arbetar förstår ja =) Har vart ute o räfsat o rensat nu hela eftermiddan... finns ju som sagt en hel del att ta reda på ute på går´n... Anders står ute o eldar i tunnan för fullt, alla kvist o sånt skit!

Idag blir det korvgrillning, gud så gott!!

Tror bestämt det blir korvgrillning NU!!!

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va mysigt att få gå omkring å påta i trädgården å grilla korv oxå
:)

2008-04-19 @ 23:06:38
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Anna

Hej!

Ja idag har jag nujtit av dagen - härligt med sol på en ledig dag :)

Nä jag har inte lagt in bilderna än, kan göra det lite senare ikväll :)

2008-04-21 @ 19:34:30
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0