Katja hemma!

Japps nu är Katja hemma, i fredags drog jag o Anders iväg till torsåker för att hämta hem lilla Katja.
Gick ut i hagen o hämta henne för att sen knalla in i transporten...näe! Transport vill inte jag åka, det har ja bestämt!
Gneta o hade oss o efter ca 2 timmar så knalla hon in o där stod hon. Haha, hon jävlas med oss från början, liten o envis =) Vi drog iväg på en gång och färden gick lugnt till, väl hemma så trodde jag hon skulle kasta sig ut från transporten men inte då... hon knalla ut så lugnt så.

In i stallet för att få äta lite hö o gotta, tog in Lina o Bianca o dom va ju nyfiken på nytillskottet.
På morgonen efter så släppte jag ut dom o det gick bra, det var lugnt ialla fall. Katja e inte riktigt med i gänget än, men det hoppas jag släpper snart.

Lina hon rantar fortfarande runt om Lotta e ute o rider Bianca, fast hon e ju liiite lugnare nu. Bara Katja blir accepterad så kan ju Lina koppla av även när Bianca e borta. Då e de ju meningen att hon ska ha Katja som polers! =)

Här kommer lite bilder på bruden!



Det var Katja det! =)

Häromdan så var ja o anders ute o åkte, så vi åkte till tjärnen som finns här i närheten, såg jätte mysigt ut!



Lite bilder på Lina & Bianca oxå =)





Det var lite bilder på snyggingarna!

Idag så hämta johanna mig efter jobbet, hon skulle fälja med mig hem. Hon o hela familjen! =)

Så ja lära ju knäppa lite kort på Nickolina & Jordan!



Nickolina tyckte väldigt mycket om hästarna, så där blir det kanske en hästtjej!! Både hon o Jordan ska få rida sen!

Dom drog iväg sen o då vart de mockning o doning i stallet för min del! Nu väntar ja bara på att kotletterna ska dra in sig ordentligt med olja så det blir grilltajm!! HUngrig nu!!!

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hon ser ju riktigt söt ut lilla Katja =) =)

2008-04-30 @ 21:19:31
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0