Lugna Lina

Ja nu har Lina lugnat ner sig avsevärt från dom 2 första dagarna, då ranta hon runt i boxen om hon va själv i stallet. Nu Står hon så lugnt o fint så =) Till och med Anders vågar vara i boxen och borsta på henne eftersom hon e så lugn och snäll. Han som inte har vågat vara inne hos andra hästar.

Har varit ute o ridit mån och tisdag, tyvärr är det ju så himla mörkt på eftermiddagarna så det har bara blitt asfaltsväg där det finns lysen. Men det har varit mysigt det med =) Jag kan ju inte sluta flina när jag sitter däruppe på Linas rygg, jag e så lycklig!

I helgen ska jag ut i skogen med henne en sväng, så hon får se lite annat än asfalt o bara hus o bilar =)

Över till Tiger, han ska ju ha ögondroppar morgon och kväll. Han e så himla duktigt för när jag säger åt han att det e dags för ögondroppar så hoppar han upp i kökssoffan o lägger sig o väntar på att jag ska komma med dropparna, underlättar ju en hel del istället för att man ska springa och jaga honom!! =)

Mer bilder på Lina kommer, blir inte nå bra bilder nu när det är mörkt ute, så till helgen kommer jag väl knäppa en hel massa bilder!!!

See Ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0