Installering...

Nu har jag fixat med installeringen av kameran, no problems!!
Så nu har jag lite kort igen, och kan lägga in en massa mer!!
Här kommer lite smakprov!!!



Katterna är ju alltid villiga att vara med på kort! Mina små sötnosar! Kaninerna är det lite sämre med... dom e nog blyga för kameran, men några kort fick jag nog =)



Tiger brukar alltid hälsa på Lufsen i hans bur när det är mat och utsläpp på mornarna =) Lissie & Linus ute på altan, dom va riktigt busiga o skutta runt som tokar!!!

I söndags följde jag med Nettan till stallet, vi mocka & dona. Sen red hon en sväng på banan, jag hade ju kameran med såklart! Men det varty bara spökbilder denna dag!! Gaah!!



Näe nu ska jag åka till Lukas och gratta han på namnsdagen!!! 

image416

See Ya!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Läckra spökbilder :) Va gulligt när Tiger är i buren samtidigt som ninen :) Sen måste du ju skicka in till gullegrisen på trixie, värsta coola kortet :)

2007-10-19 @ 20:16:56
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Anna-Greta

Snygg bild på namnsdagsbarnet. Lukas är som finast den här årstiden innan han sätter all vinterpäls, då ser han ut som en nallebjörn.

2007-11-01 @ 16:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0