Skogstur!

Japp nu har jag och Lina vart ute på skogstur!
Det var spännande tyckte både hon och jag, nya ridvägar, jättefint underlag, mjuk sand. Nu ska Lina få bygga upp lite muskler igen =)

Självklart så var kameran med!! Så här kommer bilder på min söta lilla ponny!



Där hade vi henne ute i hagen! En unghingst som har boxvila går bredvid henne i en liten hage, o dom verkar ha blivit bra kompisar =)

Nu till ridturen i skogen!!



Så vi hade en mysig ridtur i solskenet, härligt! Men tösen snubbla till o börja halta lite när vi precis vänt hem, nej tänkte jag...hoppa av o promener med henne sista biten, men sen vart det bra. så hon snubbla nog bara till min lilla tös. Puh! In i stallet o borsta o pyssla o dona. Anders hitta en till kompis i stallet som han stod o gosa med!



Sen släppte jag ut Lina i hagen igen o bjöd på lite hö, Anders var snabbt där o skulle gosa lite, hihi =)



Var även till bil o fritid igår och kolla på fyrhjuling, till och med provkörde. Ska nog troligtvis köpa en sån, fast det blir inte förrän till våren. Men kul var det!! Haha!



Imorse när ja vakna så såg jag att det var vitt ute! Jag har inte velat haft den här snön nånting... men det kändes mysigt när den väl kom =) fast tyvärr så e de ju nollgradigt så den lär ju inte ligga kvar... blir väl plask!

Näe nu ska jag ta mitt pick o pack o åka till mamma så hon får klippa o färga håret på mig =)

See Ya!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Åh..vilken tur du haft som hittade Lina...det verkar vara en riktig gobit...lite avis är jag allt:)men som sagt...jag ÄR för tung för Lina :(

2007-11-03 @ 11:49:03
Postat av: Jenny

Ja jag har haft tur.. =) men din tur kanske kommer snart, du kanske hittar dig en borkfärgad nordis som det står ditt namn på! =)

2007-11-04 @ 06:58:22
URL: http://katiinka.blogg.se
Postat av: Veronika

Tack Ture är helmysig men din verkar inte heller tokig. Har alltid velat ha en brokfärgad häst. Hoppas det går bra med henne.

2007-11-04 @ 18:06:45
URL: http://veronikawarvik.blogg.se
Postat av: Anette

Söt hon blev i täcket =)

2007-11-05 @ 12:42:41
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Anna-Greta

Tack för bilderna på en "naken" Lina. Fint tecknad.

Jag snackade med Lucas igår och jag lovade att jag skulle hälsa.

2007-11-06 @ 10:26:08
Postat av: Jenny

Anna-Greta: Säg till Lukas att ja kommer snart o fjäskar med nå gotta =)

2007-11-06 @ 14:14:45
URL: http://katiinka.blogg.se
Postat av: Anna

Hehe!!! Kan lova att nonstop-chokladen är min favvo nu
oxå, MUMS!!!!! Hoppas du får en trevlig helg =).

Och du, ska vi dra till Falun nästa helg?? :)

2007-11-09 @ 20:59:15
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0