Funkar bra!

Ja att ha Lufsen och Lissie ihop funkar väldigt bra! Och det var ju skönt så ja slapp ha dom skilda åt o dom va tvungen att va själva. Så det verkar rulla på bra därinne i djurrummet!

Tror inte det har hänt så mycket sen sist... man jobbar och står i som vanligt!

Är ju såklart i stallet varje dag o pysslar med Lina, och oj oj va jag skratta åt henne häromdan!!
Vi var ute och red efter asfaltsvägen med lysen, kommer en bit och jag bestämmer mig för att vi vänder och rider hem...efter en stund får hon syn på nåt en sisådär 20 meter ifrån henne, hon stannar upp och tittar och är väldigt fundersam!!

Jäklar "det" rörde sig oxå!!! Hon hoppar till och tycker det är jätteläskigt.. och vad var det hon såg... Jo 2 små söta åsnor! Haha, hon är väldigt skrajsen för dom, dom är visst läskiga!! Där stod vi på vägen och skulle hemåt, näe, jag måste stå och blänga på dom ett tag.
Frustar högt och ljudligt!!
Sen börja hon trippa hemåt men var tvungen att stanna både 4 och 5 ggr för att kolla så inte åsnorna kommer och tar henne!! Hihi! Söta lilla gumman!!
Så nu varje gång vi rider förbi deras hage måste hon stanna upp för att pejla in vart dom är nånstans =)

Tors - Fre - Lör är jag själv här hemma i lägenheten.. Anders har åkt med släkten till rossön för att gå på begravning. Hans farfars begravning. Så dom åkte i tors morse och kommer hem lör em - kväll. Hoppas det blev en fin begravning och att allt går bra.

Så ikväll ska jag nog köpa en massa gotta och sitta framför tv:n med katterna o mumsa!!

Näe nu ska jag nog pallra mig till stallet, har mockningen idag!

See Ya!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du har en mysig helg :)

2007-11-24 @ 09:12:08
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Anette

Duktig Lina =) Hon vet vad man ska göra med åsnor =) Hon borde ha fått en extra stor morot igår =) Synd att jag glömde bort det, men får ta det nästa gång =)

2007-11-25 @ 12:20:00
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0