Ett tag sen..

Nu var det ett tag sen jag skrev i min blogg, har inte suttit så mycket vid datorn för jag har ju sett lite glist, hihi. Men ser lite bättre nu även om allt e lite suddigt fortfarande. Ska ner på återbesök nu på onsdag, så då bär det av till storstaden!

Jahapp, nåt som hänt sen sist, ja det är det nog. Jag & Nettan har vart till lappens & käkat, lägger in nån bild därifrån, på "kraxeman" (kråka) osså hade vi lite roligt på gungorna!! Haha!

Anders fyllde 30 igår, Gamgubbe!! Gaah!!! De grå hårstråna börjar sakta men säkert komma upp ur hårbotten, hihi!
Han fick väldigt bra saker i present, mest pengar. Så då kan han ju köpa nåt som han gärna vill ha, va nu det blir!
Av mig fick han en gasolgrill & det var han jättenöjd över. Av mamma sin o hennes särbo så fick han en ny mobil *hmpf*!! Jag avundsjuk!? Näe inte ett dugg....*morr*

Sen fick han lite grilltillbehör av Syrran & Hjalle. Bestick, grillvänte, rengöringstjossan. & en glassskopa!! =)

En massa gotta har det blitt den här helgen...födelsedagar medför ju sånt...har hur mycket som helst kvar, kom & fika!! =) Anders mamma baka en tårta åt hhan, jättegod sa sa dom som åt av den, själv är jag inte så förtjust i tårta så jag höll mig till bulla & kaka!!

I torsdags kväll satt jag o kikka på hus, o det hade dykt upp ett nytt hus till salu, i ockelbo. O det lät riktigt bra, med stall o mycket mark & det såg jättemysigt ut. lägger in ett kort på det med. Mäklaren ska höra av sig till mig nästa vecka om när det är visning. Så det blir spännande!! Längtar!!

Nä nu ska jag nog ta & käka lite kakor!!

See Ya!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja kanske att ja vågar mig på den tatueringen så småningom *ler*. Har verkligen fastnat för den och känner verkligen att jag skulle kunna våga tatuera mig med den på ryggen. Dels så är ju ryggen rätt bra ställe å tatuera sig på för det syns inte hela tiden. Å ett par änglavingar känner jag nog att jag skulle kunna ha på kroppen tills jag blir 90 bast å kolar =). Så ja ska nog ta mä mig Anki till en tatuerare å höra mig för nån dag i sommar. Hon har ju tatueringar så det känns bra å ha henne mä =)
Gud så fint huset ser ut på den där bilden, verkligen bra läge!
Snart är det onsdag *ler*

2007-05-27 @ 18:24:41
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0