Goddagens!

Vilken härlig sommardag det är idag, springer runt i shorts o linne! Supernajs!!
Har vart till bella idag på morgonen, men red inget idag för jag hade mockningen. Men fjäska ju så klart med morötter till hela gänget!

I onsdags bar det iväg till Sthlm med syrran! Gick & strosa & handla faktiskt hela 4 tröjor! Det var inte illa för att vara mig, plus att jag hitta en snygg armbandsklocka med döskallar!! =)

Kl 16.15 var vi till strandvägskliniken, (ögonkliniken) för jag skulle på återbesök, det gick väldigt fort o doktorn sa att det var mest trycket i ögat dom kunde kolla nu, för det lära dom göra när man tar kortisonögondroppar. men det var bra, & läkningen såg bra ut än så länge. Så det är väl bara att hoppas att det här suddiga försvinner snart...

Är det nåt mer som hänt... jag har ringt & boka in visningen på huset, men de skulle vara 10 min individuella visningar!? Tyckte jag lät himla underligt, på 10 min hinner man ju inte mycket! Ja vi får väl se... Jag 6 Nettan ska dit på onsdag 6 ut på cykeläventyr! Vi ska kolla lite ridvägar runtomkring där, verka inte vara så himlans mycket såna där... & det är viktigt för mig att det finns!!
Rider man över hamrångevägen så finns det hur mycket som helst, det är bara det att det är 2 km dit...asfalt, så då blir det en bra skrittbit...men men det visar sig!!

Har lite bilder på Trixy när hon kom & la sig hos mig & vela mysa lite =) sötnos!! Även på Bamse när han skulle krypa innanför filten & gosa!!




See Ya!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Va söta bilder på dina gullegrisar! Å du va ju såklart supersöt du med...hihi!
Puss syster!

2007-06-03 @ 23:37:57
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0