Semester!!

Yes, nu är den här! Den efterlängtade semestern!! Jobba sista dagen idag, vi har hållt på o skura golv senaste veckorna. Men nuså... kan man koppla av & ta det lugnt & bara njuta av att vara ledig!!

I onsdags så tog jag & Nettan en promenad efter jobbet. Izor fick haka på & vi var ute o gick i närmare 2 timmar, skönt!! Gick i skogen & det var en perfekt dag för långpromenad!! Hitta lite kantareller i skogen oxå, så nu måste man ut o leta i skogarna!! Nettan plocka blåbär, inte bara bären...hela risruskan!! Moahaha!!

Idag tog vi oxå oss en promenad, gick till henne fter jobbet osså spatsera vi iväg mot Lukas, gick skogsvägen längs ån, Izor bada lite...litegrann iaf! =) Tyckte han skulle plaska o hoppa så man fick sig några bra & roliga bilder, men han va ingen riktig dykare! I & plaska med benen så var det bra sen =) Men fick ju några bilder iaf.

Kom fram till Lukas & stod & prata med AGA & lasse en stund, gav Lukas min äppelsnutte som jag käkat på promenaden. Han glufsa i sig den & mumsa gott på den en stund!
Lukas var ute i hagen & mumsa gräs, & såklart så hade han sin lilla fågelkompis på ryggen!!

Var en sväng till Worre oxå innan vi knata hemåt, & därinne i en box på vattenledningarna så är det ett svalbo, med supersöta svalungar!!

Sen knalla vi hemåt, tog skogsvägen även då.

I måndags var jag hem till Johanna, dom har skaffat sig en till hund..Eivor..jo Eivor heter hon! Moahaha! Bättre än Majros måste ja iaf hålla med Johanna om, hehe! =) Så så supersöt!!! Blev ju så himla valpsjuk!!! Anders vart hemskt förtjust i Eivor han!! =)
Jag har bestämt mig för att jag vill ha en faraohund!! Så himla läckra!! Osså självklart en liten nakenfis oxå =)

Nettan hade hittat nån annan ras åt mig så ja lär väl kolla läget va hon har snokat upp åt mig =)

Har även bestämt mig för att köra igång med mina armhävningar, utfall & situps igen...har hållt i det i 3 dar nu, få se hur länge jag h¨ller igång!! Haha! Näe nu jäklar, ska springa lite oxå tänkte jag, nu har man ju semester så då kan man knalla ut på mornarna o springa lite. Och inlines har jag åkt 2 dar till jobbet nu, e ju bara så skönt & så roligt!! Så det ska nog till & bli lite såna turer med.

Näe, nu ska ja ta o dona med annat!!!

See Ya!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja äntligen har vi semester!!! Vi får fira in den tillsammans med lite grillat på söndag då ;)
Hoppas man kan varva ner litegrann nu så inte ledigheten bara säger svisch!!!
Nu ska ja fortsätta babbla med dig på MSN..hehe!

2007-07-13 @ 20:11:09
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Anette

hahaha...fick mina blåbär vara med på bild..:) :)

2007-07-13 @ 21:53:34
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Christina

Håll tommarna i morgon för Izze....Ännu en blogg att kolla på :)

2007-07-13 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0