Jaaaaaa!!

Lyckliga vi... Vi var på husvisning i storvik i måndags.. tyckte det va jättebra och vi vart sugen, La ett lägre bud än utgångspriset och säljarna godtog det!! Weee!!! Vi var dit och skrev papper igår!!!!! KOm dit runt kl20, sen åkte vi inte därifrån förrän strax efter 22, för det fanns mycket att prata om =)

Besiktning går av stapeln den 2 jan, hoppas för guds skull att det inte ploppar upp nå värsta grej så man måste dra tillbaka köpet...för det vill jag inte!!! =)

I mitten på februari blir vi storviksbor...haha!! Nettan måste skaffa sig ett föl eftersom det var stall med till huset och jag kan ju inte ha Lina själv så nuså Nettan, börja leta!!!! =) Ska väl sätta ut annons om lediga stallplatser på blocket...om ingen nappar lär man väl skaffa sig en liten shettis som sällskap då =) Har ju länge velat haft en åsna, men Lina skiter väl ner sig då hon, hihi! Hon som inte gillar åsnor!! =)

Näe fy faaann va roligt!!!!! Jag som hade bestämt mig för att inte leta efter hus med stall längre.... men när det här dök upp så sa Nettan att det lära vi köpa...näe jag ska ju inte ha stall sa jag...men hur blev det då?? Jo som Nettan sa...lär nog börja lyssna på dig hehe =)

Har ju fått "ärva" lite schabrak av Nettan... hon e snäll hon =) så här tjusig vart Lina i det lila schabraket!



Idag har jag nog kunnat flugit av Lina!! Haha! Jag galopper på ängen mot hagen där Albin och Glorre står, sen vände jag och skulle galoppera en sväng till, Näe vad gör du?!? Ska jag galoppera bort från mina kompisar?!? Trodde jag skulle få galoppera in i hagen nu ju!!! Osså massa bocksprång o tjoa! Lilla tösen =) Men jag höll mig kvar hehe =) Sen skritta vi genom skogen o klätterstigen osså in i stallet, borsta dona o fejja, sen till slut fick hon ju komma ut till Albin och Glorre igen =)




Här får Camilla och Sörens tjusiga katt vara med oxå =)



Håller på att tina upp julskinka nu....mums!!!!! Ska göra iordning den idag så kan man äta limpmacka med julskinka och ett göas julmust till ikväll!!!! Jisses vad mumsigt!!!!

See Ya!!!!

Kommentarer
Postat av: anders

tänk att vi fick huset, jag är så glad. Älskar dig

2007-12-22 @ 12:06:54
Postat av: Anette

Tänk att ni köpt hus nu =) =) =) *weeeee* Jag såg ett föl på blocket idag, så jag kanske ska slå till =) hehe men tyckte den var lite dyr...=(
Lina var väldigt söt i schabraket =)
Har du inte förstått förrän nu att du ska lyssna på mig...haha
Lär jag ta den där klippningen i hammarby nu då, var ju så vi sa =) *hjälp*

2007-12-22 @ 14:49:43
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Anette igen =)

Man skulle ha sett när du nästan ramlade av =) =) Har man väl dött av skratt..haha

Å du...: Du får INTE köpa nån åsna =) =)

2007-12-22 @ 14:50:41
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Christina

Grattis till huset!!!!!Kul för er, nu blir jag avundsjuk...jag ville också ha ett hus med stall men det gick inge bra. Kanske skulle kuna fråga Izzes uppfödare om hon har en shettis att låna ut, så Lina får sällskap. Lina var gullig i lila schabrak.

2007-12-22 @ 16:20:03
Postat av: Anna

Grattis, grattis till huset!!! Wiiie va roligt =)))). Längtar tills jag får se huset och ni flyttat in så Hjalle å jag kan komma å hälsa på en massa!!!

Puss å kram från syteryster!

2007-12-23 @ 12:14:47
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Ladys och lizzies förra ägare ISABELL

Kul att ni har fått ett hus och stall oxå!=DHoppas att ni trivs där=)Nu har vi ialla fall flyttat till radhus å sudär..........=Dmen du kanse skulle kunna lägga ut lite ilder på Lizzie och Lady eller ja "Lufsen".

Ses och jag hoppas att djuren mår bra =P

2008-03-23 @ 17:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0