Dåså!

Har man skaffat sig en blogg, det är ju väldigt roligt att läsa andras bloggar så nu tänkte jag att jag skaffar mig en egen oxå då! =)

Sitter för tillfället o väntar på att Anders ska titta hem så vi kan åka till sibylla o köpa en mosbricka.
Vart så himla sugen på det när jag såg att mamma o pappa satt och åt det när vi var hem till västanbyn tidigare idag!

Mamma hade köpt nå jättekuligt sommarspel, typ som tennis fast mjuka rackert (stavas?) O en mjuk boll som man pumpa i luft i, jäklarns va vi sprang, haha! Riktigt bra motion de där, bra med steg fick vi oxå ihop.

Vi är ju med o tävlar i kommunsteget, så det jagar vi hela dar nu!!

På fredag händer det! Då ska jag ner till Sthlm och göra en ögonoperation så jag slipper glasögon! Lite nervös men det ska bli skönt att slippa glasögon, men jág fick den smärtsammaste metoden, jag kommer ju inte att känna något medans dom håller på, men efteråt kommer jag ha riktigt ont. får med mig smärtstillande hem o så.

Hoppas bara att smärtan inte kommer förrän jag är hemma, operation kl 14, buss hem kl 16. Smärtan kommer 2-3 timmar efter operation, vill helst inte sitta o böla på bussen!

Jaja, allt blir nog bra! =)

Nu ska jag nog ta o gå o gö rent åt alla djuren!

See Ya!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mäh va kuuul har du oxå skaffat blogg!!! =)

Jag lovar å hålla tummarna för dig å tänka på dig på fredag då operationen blir av. Va skönt för dig å slippa de där bågarna som du fått dras med så länge nu =)

Puss å kram!

2007-04-30 @ 09:09:44
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0