Snö Snö Snö!

Ja det bara vräker ner snö, kommer ännu mera.. ja som tyckte de kändes som våren skulle komma nu, men icke! Alvin o Seven har lekt o busat en hel del i snön dom här dagarna, dom e så söta skitungarna!!

Mamma, Pappa & Nippe kom o hälsa på häromdagen oxå, grabbarna fick var ute en sväng innan vi gick in i värmen!



O Grabbarna bus!



Seven älskar att tugga på ben, här ser det ut som han har en cigarr, han somnade tilloch med med "cigarren" i munnen, sötnos!



Nu har jag pratat med ögonkliniken, och det skulle bli op ni i feb egentligen. Men dom har en ny lasermaskin som ska installeras på synsam som hon tyckte jag skulle vänta på då det inte blev så bra med den förra. Så om ett par månader så blir det op i stället, bara att vänta o se o hoppas att det blir bättre efter op!

Nu kom Anders in efter att ha slungat snö, ska ner o fixa lite käk kanske!

See Ya!!

Kommentarer
Postat av: Niketesse

Vilka härliga bilder på busarna. Man blir så glad av dem.

Jag har själv ritat flera mönster som jag kommit på själv efter att provat mig fram.

Har du sida på facebook?

2010-02-05 @ 17:09:34
URL: http://metrobloggen.se/Niketesse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0