Fanny

Har ju glömt bort att lägga ut lite söta bilder på Camillas nya tillskott, en av dom iaf :) Lilla Fanny, så otroligt söt!!



Isöndag så kom Elin och hämta Ina, hon vart såld till uppsala, till en lite ridskola med massa ponnyn! Ska gå 2 ggr om dan 30 min per gång. Helt perfekt för henne då hon mår bäst av att röra sig varje dag! Jättetrevlig tjej som jag verkligen kände va rätt. Så nu är jag hästlös sen nstan en vecka tillbaka, Jättekonstigt men dock skönt.

Ja nu har ja sovmorgon om dagarna, nu kliver ja inte upp förrän halv 5, haha!



Och i söndags va det alla hjärtans dag, 2 år som vi bott i storvik i vårt hus. Vi flytta ju nämligen in på alla hjärtans dag för 2 år sen! Anders hade bakat en kaka åt mig, inte riktigt klar då den sjönk i mitten, men lika god för det! Hihi :)) Samma dag va vi ut en svängi skogen me hundarna då de va jätteskönt väder ute!!



Så har 7 & Alvin fått busa ute i hagen som numer ska bli gräsmatta o trädgård, vart så lyckliga!! :)) Och är vi ute utan dom på gården så ser de ut så här inne!



I onsdags så skulle vi iväg o hämta lite vaktlar i närheten av avesta, men då ja fick magsjuka så kunde inte ja följa me... Anders tog Tommy med sig o dom drog iväg! KOm hem me dessa sötnosar! 2 ägg har vi hunnit få, den längst till vänster är tupp, resten hönor.



Det var de de!!! Nu är jag baksugen!! Bakade lite limpor i måndags, gav bortnågra stycken o behöll 3 st själv, mums! I tisdags fyllde syrran år, 29 år! Var dit o fira henne och åt en massa gotta :)

Känner mig mycket piggare idag iaf, om ja e still! börja man röra sig o hålla på så blir man illamående! Bara att vila lite till!!

Nä nu  blir det sängen och tv!!

See Yaa!!

Kommentarer
Postat av: Kalasgott

Tusen tack!!! :) Önskar dig en superhärlig helg! Kram, Jennie.

2010-02-19 @ 17:54:44
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Postat av: Lotta

har du inga alls hästar kvar nu? :/

2010-02-20 @ 16:38:03
URL: http://centerpiecee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0