Promenad med Izor!!

Jajjemän! Igår så åkte jag o seven in till sandviken för en prommis med Nettan & Izor! Det va så länge sen vi sågs o som grabbarna fick springa o busa!! Seven vart såååå glad när han såg Izor, dom e så söta ihop!!

Gick på en lång skogsrunda där dom fick springa lös nästan hela tiden, härligt! Lille Alvin fick vara hemma hos Camilla medans vi va i sandviken :)



Har vart många dagar med härligt vårväder nu på sistone o jag o grabbarna har vart mycket ute i skogen o gått! Så härligt o skönt!! Seven har en bäck som han alltid ska ner o dricka ur o doppa tossingarna :)



I onsdags så var syrran hit o vi hade oss en riktigt bakdag igen! Jag hade en cupcake beställning till biblioteket på 25 st. så då passa vi på o baka o det vart nog närmare 90 cupcakes som vart gjorda då!! :) Här är ett smakprov!!
Har en beställning på glutenfria cupcakes till sommaren, ska försöka prova mig fram till ett bra glutenfritt recept :)


Sen har jag ju glömt att lägga ut bilder från när Emelie o sötaste Leia var här o hälsa på!!



Nu planerar vi för o sätta upp staket runt hela gården i vår/sommar. Ska bli jätteskönt, o få fart på hagen så det blir gräsmatta så småningom.. Det är så härligt med våren!!

Lite bilde på grabbarna o efter besöket hos Camilla idag! :)





På onsdag ska jag till uppsala för en till undersökning av mina ögon ,sen är det dags för op!! Äntligen.. efter 3 år har man fått rätt att mina ögon inte va som dom skulle... tur att läkaren sluta! Annars hade ja nog inte fått hjälp än, eftersom han va så nonchalant från början.. men men nuså! :)

Nä nu ska ja ta o gå en prommis med grabbarna!!

See Ya!!




Kommentarer
Postat av: Nettan

Sötaste busgrabbarna =)

Postat av: Bakfia

åh vilka fina cupcakes! Gjorde blåbärscupcakes i ett av mina senaste videobak och de blev supergoda!

2010-05-09 @ 16:24:06
URL: http://bakfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0