Vart även ägglimpor!!

Jajjemän, förra helgen så vart de även ägglimpor som jag ställde mig och gjorde på söndagsmorgon! Fick receptet av Thures (sevens brorsa) ägare, Therese! Tackar för det!! :)



Seven har vart halt nu nästan en vecka så de har vart lugnt med promenader, för ett par dar sen så halta han inte mer o han får nu följa med på lite längre promenader :) Han stuka sig säkert eller så efter buset med salukibröderna förra måndagen. På söndag blir de bus me bröderna igen!!

Lilla sjuan ligger ju jämt o sover hos oss i sängen (jaja Nettan han e bortskämd!) :) Hihi!!

Men hinner man inte före han till sängen så kan de se ut såhär!!



Och självklart så lägger ju jag mig där det finns plats, entingen på en liten plätt på kanten eller nedanför i fotändan...haha! Har vaknat flera mornar o han har liksom puttat bort mig till en liten liten plätt medans han ligger på hela min sänghalva!! :)

Och så här nöjd är han i husses famn :)



Här har vi våra små älsklingar i hönsgården!! KOmmer troligtvis 8 hedemorahöns i veckan oxå :) Hihi!



Snart kommer Anders hem med en ford mondeo som vi ska provköra, ska ha den till imorn eftermiddag. en -01 kombi, så seven får en plats i bak istället för att han hoppar fram o tillbaks i bilen. Får väl se om den e nå att ha.

På fedag vlir de pepparkaksbak med Mamma o Syrran! Som jag längtar!!! Va mysigt det ska bli.. sen på lördag drar vi iväg till fullerö!! Kul, va länge sen ja va dit nu!!

Nä nu ska ja ner o mumsa lite pepparkaksdeg!!!

See Ya!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad bra det blev med hönsgården!!!!

2009-11-19 @ 20:57:42
URL: http://www.brofarmen.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0