HöTajm!

Japp igår så drog vi iväg med slävagn o köpte oss 4 sundbalar med hö! Hade pressenning med eftersom det regna en hel del igår, det gick så bra så. Så nu har ja800 kg hö i rundbal hemma igen. Ska köpa fyrkantsbalar snart här oxå o ladda upp med!

Knäppte nån bil på paviljongen med lite blommor, kommer mera sånt! Har mer att plantera, ja o syrran ska på loppis på lördag igen så då ska ja kika efter lite blomkrukor tänkte jag!



Häromdan så köpte Anders en chuquita smoothie eller va det va, smak jordgubb tror jag det var. Jag tänkte ta en klunk för att prova.. lukta på det.. o sa: Aldrig det där dricker jag inte! Han tog en klunk o det skulle han inte gjort, Blää!!

KOm hem o tänkte att Lina får väl lukta på det, hon vart nyfiken så ja hällde upp lite i en balja som hon fick smaka i! Jisses om hon älskade denna dryck!! Hon vart ju som tokig, tänkte Katja skulle få smaka oxå, men hon va inte så intresserad, hon fick nog inte heller för då kom Lina o skulle ha!! Haha! Fan va söt hon va!!



Supergodingarna!!

Åsa & Carro ni får gärna komma och hälsa på i sommar! Jag är ledig från nästa vecka, dock är jag ej hemma v.26 då ja, syrran & mamma drar iväg med husbilen =) Men ni kan ju även komma en helg eller en kväll senare i sommar om ni vill!

Idag ska ja ut o rida tänkte ja, få se om ja tar ridbanan eller om vi lufsar lite i skogen...skogen blir det troligtvis hihi =)

Vi var ute o åkte häromdan, upp mot lilla badplatsen här uppe o så. Vi stanna till vid en liten bro där det var så mycigt med vatten o så. Sen även vid fåren efter vägen, är så mysigt med får, skulle ja ha mark till det skulle jag nog ha ettt par stycken!! =)

Nu till den sista bilden för idag, min kollega som så gärna ville vara med på min blogg, så Nette nu blir du väl nöjd!! Ha!



See Ya!!!


Kommentarer
Postat av: Nette

Du hitta ingen mindre bild eller?! :)

2008-06-12 @ 15:43:14
Postat av: Nettan

Crazy horse =) å crazy Nette...HAHA

2008-06-12 @ 18:31:30
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Anna

Hej hopp!



Nu har jag gjort en bild och länkat till din blogg i min länklista till höger :)



Men nu är det dags att sussa lite...natten är sen nu :)

2008-06-16 @ 01:44:43
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0