Storviksbor!!!

Japp nu är vi storviksbor!! Har inte internet än så jag har liksom inte kunnat skriva nå...har og inte haft tid även om jag haft internet, hehe!

Har lite strul med huset bara...eller inte huset.. säljarna... Får se om det löser sig. Men vi trivs jättebra ute i buschen! Så skönt o slippa alla grannar o så.

Den 29 tar jag hem Lina och Lotta kommer med Bianca. så det ska nog bli bra =)

Nä, sitter hos mamma o plitar ner nån rad men ´nu ska jag hämta Anders för vi ska till lägenheten som ska besiktigas idag.

See Ya!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Jenny har köpt hus, Jenny har köpt hus =) =) =) =) *weee*
Hoppas allt löser sig till slut.
See you tomorrow!!

2008-02-20 @ 17:11:44
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Anna

Oj! Ja det där huset var ju verkligen fint, synd att husen inte ligger där man vill att de ska ligga bara :)

2008-02-25 @ 08:51:14
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0