Då var man 25...

Japp igår fyllde jag 25!
Var upp halv 6 på morgon för att baka kolaglaserade muffins samt göra iordning tårtan!!
Muffinsarna vart superduper!! Jisses va mumsiga, likaså tårtan. Där hade jag marsankräm och nötcreme emellan, mums!!!!



Klockan 09.00 så åkte vi upp till stallet, bestämde mig för att tömköra Lina. Anders fick hålla i henne med grimskaft till en börja medans jag höll i tömmarna, sen släppte han och vi var i full fart med att tömköra! Lina tyckte det var jätteskoj märkte man, hon kanske ska vara en körhäst?! =) Hon tyckte det var kul iaf så mer tömkörning kommer det att bli!



Där ser ni vilket flin hon hade igår =)
Hon & Myggan stod och pussades lite igår, och jag fick ett kort där Lina lutar läppen, vilket hon ofta gör!

Lillstjärna fick sig en rosa rosett häromdan, jag vet ju hur mycket Sören älskar rosa!!! ; )

 

I lördags så var Johanna hit, hon hade Rut med sig! Gud vilken gullig hund, henne hade jag kunnat kidnappa!!!! En väldigt tjålig o knäig hund!



Hon fick en råtta att leka med vilket var roligt en liten stund, men hon ville ju hellre hälsa på katterna!!! =)

Tiger & hans härliga stil när han span på en skata som han gärna vela komma åt!



Igår när Anna var här så passa hon på att hjälpa mig att stajla till min blogg lite, hitta på tassavtryck som bakgrund, så gulliga!! Men det var ett helt företag att ändra det, jisses! Men tack så mycket syrran! Hon & Bamse =)



Fick en massa grejer av henne & Hjalle att pryda mitt hus med sen!! Ner i kartong direkt med alla grejer, lampa, trädgårdsbok, lykta!! Supernajs!!

Av mamma & Pappa fick jag blommor & pengar som jag ska köpa skottkärra, grep & lite mer stallgrejer för!! Så jag vart så nöjd så!!!!

Här kommer lite bilder på katterna när dom e på altan, har ju tagit bort taket nu så nu snöar det in på altanen!!



Tiger e inte så förtjust att vara i snön, men han slurpar gärna i sig den!!!



Den här gulliga bilden får avsluta denna blogg!!



See Ya!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

GRATTIS i efterskott. kom på i går kväll att du fyllde år :P Tihi.. /Kusinvitamin

2008-02-04 @ 22:30:20
URL: http://KlyftaaaaaaN.blogg.se
Postat av: Nette

kan man få receptet på kolamuffinsen?

2008-02-05 @ 19:32:21
Postat av: Åsa o Carro

Grattis!
Har följt din blogg lite då och då. Blir alltid lika glad för vi ser och förstår att Lina har det bra! Vi tänkte få komma o hälsa på nåt om vi får..
Kanske bäst att vänta tills ni kommit i ordning i nya huset.
Kram/Carro o Åsa

2008-02-06 @ 09:33:04
Postat av: Jenny

Åsa & Carro! Kul att ni följer bloggen!! Ni får mer än gärna komma & hälsa på, men som sagt så är det kanske bra att vi kommer iordning i huset, Lina kommer jag att flytta hem sista februari. /Jenny

2008-02-06 @ 16:07:07
Postat av: anki.

Grattis i efterskott!!!!

2008-02-08 @ 20:35:17
URL: http://ankibjork.blogg.se
Postat av: Lotta

Grattis i efterskott :D

2008-02-18 @ 11:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0