Jahaja!!

Förra helgen så var det ockelbomarknad!! Vi var dit på fredag eftermiddag och det var faktiskt jätteskönt att gå där då, ganska lugnt med folk o skönt väder.
Hittade ingenting, förutom att jag såg en armbandsklocka som jag ångrade sen att jag inte provade..

Lördagen begav vi oss till kungsberg då det var backtävling med rallybilar och crosskart! Gick upp en bra bit uppför backen! Var skönt o lagomt väder, satt o kika o det var riktigt kul! Tiden flöt på o vi vart hungriga, öppna kylväskan o tog fram tonfiskbaguetterna!!! Mumma!!
Smaska i oss mackorna o njöt av solen som titta fram titt som tätt. Tror vi satt där 5 timmar innan vi nöjde oss o for hemåt!

Blev ingenting av med huset i järbo iaf, för dyrt. hörde att det var uppe i 1,5 milj. i budgivningen nu!!
Men vi hitta ett i åshammar som vi var på visning på nu i tisdags! Och helt såld vart vi båda två! Älska huset, anders garaget och jag stallet!! Super..nu till kruxet...finns inge mark till..så nu håller vi på o kollar upp vilka som har mark runtikring o ska ringa i helgen o höra om man kan få arrendera...budgivningen börjar på måndag...

Nu är det bara en vecka kvar till semester..härligt det ska bli!

Idag har jag vart iväg till veterinären med Tiger, han har haft rinniga ögon... han fick åka i min nyinvesterade reseväska, rosa o svart! =) Så tjusig!! Kommer fram til vet. o då har stackarn kissat o bajsat på sig! Stackarn har blitt så rädd o stressad....
Vet. kolla o hade i lite ögondroppar så var det klart sen, så nu ska han gå på ögondroppekur i 7 dar. Nettan var med oxå, sen tog vi bilen ner till lukas o mocka o dona, o tiger fick följa med  =)

När ja kom hem med lillgubben så lära jag duscha han...oj oj vilket splsk det kommer bli tänkte jag!! Men ack så fel jag hade, lite stret var det men han va sååå dutti! *stolt mamma*

Näe nu ska anders grilla kycklingfile, o ja ska fixa potatisklyftor o kantarellsås!!*mumma*!!

See Ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0