Långt mellan gångerna..

Ja det går visst långt mellan gångerna ja bloggar..

Nu har det änligen börjat på bli vår!! Så härligt, o det är ljust tidigt på morgonen o bra sent in på eftermiddan. Vårtecken har jag fått på gården.. dessa underbart söta, rara snödropparna!



Mycket bus har det blivit me pojkarna utomhus då de har varit sånt härligt väder! Idag är det jätteskönt ute, 30 grader i solen, härligt härligt!!! Här har vi pojkarna med deras "kalkon" Hihi! Sötnosar! Även bus med boll!



Anders har oxå fått ut mig på isen, jag som aldrig tyckt om isar, har absolut inte velat gå på isen. Men i helgen så va vi ut både lördag o sön fm. Det var sååå härligt!! O helt perfekt för hundarna att rejsa runt!



Igår va vi ut i skogen, sprang i lite skoterspår o så :)



Lyckades fång Ilo på samma vis som Seven i julas, vackraste!



Denna sötnos (längst till höger) Ska flytta hem till mig om ett par veckor, även ett syskon men vet inte riktigt vilken än :)



Nä nu säger Ilo att han vill ut o kissa! Blir en runda runt byn i solskenet! :)

See Ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0