Händer inte mycket..

Ja här hemma händer det inte mycket!! Nu börjar de verkligen krypa i mig!! Allt är sååå himla bökigt att göra!! Men imorn har halva tiden gått o ja ska in o ta stygnen o byta gips, iiihh ja e sjukt nervös! Men Nettan ska skjutsa o va med så hon får mig nog att fnissa en hel massa!!
Det gjorde vi sist hon va med in, haha! Vi kan vi Nettan!! Allt borrande i ben, hjärnor o va de nu va vi hörde!! O alla verktyg som såg hemska ut, haha!

Sitter mest hemma o blänger tv... Men har iaf vart ut ett par gånger o plocka svamp!! O gissa om de va skönt att komma ut! Men kan inte va ute länge då ja får ont o sväller!

Idag på eftermiddan ska vi på jobbet åka o rida islandshästar, eller ja kan ju inte rida... :( Tyvärr!! Hade vart skoj!! Men jag får ju va med o sniffa häst o hästskit iaf!! Härligt de!!!

POjkarna sköter sig bra fast dom inte får så mycket motion, dom sover med mig hela dagarna, har kommit ut i skogen ett par ggr i veckan o fått sprungit av sig liite iaf :) men som en klok människa sa, så kanske ja ska ta tillfället i akt o koppla av, lika pojkarna!! :)



Nu hör i oktober ska vi va med på inoff utställning i kungsgårn med Ilo, så de blir spännande :) Tyvärr missa ja ju växja utställningen vi tänke åka på i nov. Men det går väl fler tåg!!!

Julen närmar sig med stormsteg oxå!! Är inte såå förtjust i tanken att snön kommer snart... men när den väl ligger på backen så är det ju mysigt! Bara de e mycket snö o lite slask! O lagom med . grader så man kan va ute en liten stund med pojkarna iaf :)

Nästan alla fönster är bytta i huset nu! Vilken tur att ja har världsbästa föräldrar!! Mamma & Pappa jag älskar er jättemycket! Ni är bäst som har hj'lpt oss med det!! Ni är bäst, alltid!!

Har även beställt bäänkskiva till köket nu o nytt kakel så det blir spännande!!

Jisses så jag är gottasugen! Kanske man ska sno ihop lite chokladgeggsmuffins!!

Äh det får räcka nu!!

See Ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0