Julmarknad

Jag och syrran stod på owe janssons julmarknad igår, söndag! Anna med alla sina fina prylar och jag med mina cupcakes o lite bröd :) Va jättemycket folk o så men inte många på marknaden fick mycket sålt.. vilket va lite synd. Men vi givk ju inte back iaf, gick lite plus :)
Det var mysigt att stå där, dom hade gjort så fint o mysigt med julmusik o så :) mellan kl10 och 16 var det öppet. Jag hade gjort iordning varm choklad och några grahamsbullar åt oss som vi smaska i oss under dan, det är såååå gott med varm choklad!!



Och gissa vad?? Kaklingen e klar i köket, och belysning uppsatt,blev sååå fint jag är så nöjd!! vilken tur jag har sååå snälla föräldrar som hjälper oss!! :)



I torsdags va vi in o kolla efter skor åt mig, kan inte ha dom ja hade då dom går för högt o tar i fotknölarna, och det är inte skönt då jag går! Jisses... Va in på coop och där hitta ja supersköna skor!! Soft shell skor! Dom va lätt, bra sula o fina oxå :) Så dom vart det o jag vart super nöj, nu ska jag bara gå in dom oxå..



Senare på kvällen så var det storviksnatta här på byn, vi åkte inte ner nånting o kika, det var så kallt o soffan var mer lockande... :)  Dock såg vi lite från storviksnatta vid tio tiden, då körde dom fyrverkerier o vi kika litegrann genom fönstret, ja pojkarna oxå :)



Nu tror jag minsann apelsinkladdkakan som jag bakat har svalnat, ner och mumsa!!! :)

See Ya!!


Kommentarer
Postat av: Anette

SUPERSNYGGA SKOR! =))

2010-12-06 @ 16:28:05
URL: http://ivrigaizor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0