Seven!

Igår så tog jag & Seven o åkte hem till mamma o Nippe. Pappa jobbade. Mamma kom precis hem från jobbet då ja kom. vi tog våra pojkar o gick direkt på promenad. Då Nippe blir så till sig o hoppar o vill busa o ha sig så tänkte vi att promenera med dom så får dom lära känna varann så först.

Vi gick till hängbron där dom fick doppa tassarna o svalka sig lite. Det gick jättebra! Seven e lugnet själv. Mamma tyckte han skulle smitta av sig lite lugn till Nippe, hihi :) Nippe fick vara lös till o från. jag har inte Seven lös än då jag vill lära känna han lite bättre o skapa förtroende o tillit

Väl hemma på gården igen så slänger sig Seven ner på gräsmattan o ska sova. Han e sååå söt :) Nippe coola oxå ner sig till slut o la sig ner med stängda ögon.  Vi satt i solen o njöt en stund. va friska vindar så då kunde man sitta i solen. Seven låg i skuggan, men till slut börja han frysa o lära lägga sg i solen.. Hihi.

Seven fick även följa med mig på jobbet igår, sista timmarna. Gick jättebra, vi passa på o träna inkallning i källarkorridoren, haha!



Anders kom när han hade slutat jobbet oxå, o hans knä vart upptaget.. hihi. Mamma bjöd på mos o köttbullar. Mums! Det va en mysig eftermiddag! Det kommer vi göra om!



Seven har vart me i stallet o vid höpackning idag. Det var både mysigt o mumsigt sa han!



Det är så kul för flera stycken har sagt att det e e nbra hund för mig, då vi e så lika! O ja det stämmer nog :)

Avslutar med en bild på snyggingen!!



See Ya!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va mysigt ni verkar ha haft :)



Och Seven, ja han har nog som sagt var hamnat helt rätt hos er :)



Och trivs det verkar han ju sannerligen göra...hihi!! Så himla roligt för vovvarna (Nippe & Seven) att de har varandra att leka med emellanåt :)



Pussar å kramar i massor!

2009-06-30 @ 16:59:11
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Hej

Tack för titten på min blogg. ser att din Seven är släkt med min Maya. Dom har samma pappa.

Lycka till med honom.

kramar

2009-07-07 @ 05:39:30
URL: http://dogpowers.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0