Oj oj så länge sen!

Jisses Amalia så länge sen de va ja skrev blogg nu...20 maj för o vara exakt.. alltså en månad sen.

O va har hänt sen dess!!?? KOmmer inte ihåg hälften tror ja...

Jag och Lina har iaf hunnit med att ha hopplektion 5 gånger tror jag minsann, o det går jätte bra!! Det är ssååå roligt! Jag förstår Jennie varför hon längtar till varje träningstillfälle... :)

Lina får mycket beröm av anna, hon har mycket mod och ett hjärta av guld! Hon blir mer o mer taggad för varje gång vi är där, så hon tycker det är roligt! förra veckans träning så tyckte anna att ja skulle anmäla mig till en träningstävling i österfärnebo, där får man själv bestämma höj, allt från 40 cm o uppåt, hihi =)

Nä aldrig sa ja då mina nerver inte pallar det, o allt folk som sitter o tittar på en o tycker man e usel...

Men nu har ja faktiskt blitt lite taggad!! Det är ju en kul grej o nyttigt för Lina att komma iväg oxå. Så ja tror banne mig att det kommer bli en sån träningstävling i sommar, dom börjar på onsdagskvällar nu efter midsommar... Iiiih!!

Mogge är här hemma just nu, har vart mogge vakt hela helgen, han ska få åka hem imorn, idag så gick vi till ridhuset kl 07.00 o hade ahns leksak med oss, så fick han springa o göra sig av med lite energi!!! O trött blev han... Lite lortig oxå, hihi =) Men lugn matte, Jenny borsta av mig det mesta!! :)



Sen vid halv 11 stacka jag in till syrran o vi drog till köpis o prova lite kläder!! Syrran hitta litegrann medans ja gick lottlös... Men jag o nettan har ju vart dit 2 ggr på 2 veckor så ja har gått igenom allt ett par ggr ;)

Med nettan så hitta ja en knallrosa tröja!! Jag!? Knall rosa... plus ett par solbrillor som inte e sportiga, uten lite mer tjejiga.. som jag sa... Jag håller på o förvandlas till tjej! Gaah! :) Nä men riktigt snygga va både tröjan o brillorna :) Bra att du sa åt mig att köpa bägge grejorna nettan :)

Va kul att umgås med syster yster, på fredag kommer hon hit o sover över. då ska vi grilla lite o ha kul! Hon e ju ensam hemma nu då H e i Las Vegas!!!

Min mobil balla ur o la av i helgen.... men som tur var så fick jag syrrans gamla ericsson! Värsta lyxmobilen för min del!!! Hehehe :)

Nä nu får de ta o räcka... ska se till att skriva lite oftare...men man har ju fullt upp :)

See Ya!!!

   Gaaaaaaaaaahh!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Wohoo äntligen en uppdatering =) =)



Tröjan var ju skitsnygg ju =)



Vad läcker 2a bilden e på Mogge =)

2009-06-22 @ 18:24:20
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Christina

Jöta Petter va stor han är......

2009-06-22 @ 19:38:01
URL: http://www.123minsida.se/ivrigaizor
Postat av: Christina igen

Nu du Jenny....har jag fått napp på en vovve till dig. Anette får höra av sig i morgon :) Nu hoppas jag/vi på er

2009-06-23 @ 21:33:21
Postat av: Christina igen

Du har väl inte ångrat dig :) Har du en som är lite till åren så får du känna hur det är att ha hund....

för det är en kanon hund....å hon är uppfostrad också, tar ingen mat föränn man har sagt..varsågod :)Då kan ju Izor å Frida leka när du äe hundpiga till Anette.

2009-06-24 @ 17:01:48
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Nette

Haha! Det är bra att du lägger till lite rosa i ditt liv :) rosa är fiiiint

Kram på dig!

2009-06-24 @ 19:15:37
Postat av: Anna

Hej syster!



Ja det var riktigt mysigt att få umgås med dig och gå runt och shoppa lite, får vi göra om lite fler gånger :)



Och jag längtar till fredag, kommer bli såå mysigt att få komma ut till er, grilla, se på film och mysa!!



Hoppas fingret blir bättre håller tummarna



Puss & Kram

2009-06-24 @ 22:29:06
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0